Bimmerlars Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Motoren er overhalt med ny hona sylindre, planslipt og syrevaska blokk. Veiva og rådene er målt for klaringer. Nye veivlagre, rådelagre, stempelringer. Toppen er planslipt, glassblåst, fått slipt ventiler og ventilseter, skifta styringer, ventiltetninger, ventilløftere(polerte), montert 292 graders trimkam fra Schrick og stive Schrick ventilfjærer. Registerkjede, fjær i kjedestrammer, glideskinne og styreskinne er nytt. Alle pakninger og simringer/andre tetninger er også nye. Sachs Race engineering trykkplate og BMW org. lamell (se 4. post) Selges komplett med L-jetronic innsprøytning, starter, dynamo osv. Motoren har gått ca. 2500km etter overhalingen. Fungerer utmerket! Bud ønskes 99445292
Bmw-Racer Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Har du ikke noen ca pris?Evt Send det til meg PM.
Bimmerlars Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 Sitter forøvrig ny trykkplate fra Sachs Race Engineering på motoren. Sachs 454. Speca til 400-500Nm. Nypris 3000,-
Bimmerlars Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 antal hk i motoren? Det vet jeg ikke, da jeg ikke har hatt den på rulle. Men kjører ca. 8 sek 0-100 i orginal E30 318i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå