Gå til innhold

Endelig BMW forhandler i Kristiansund

Gjernes
 Share

Anbefalte innlegg

Gode innbyttepriser= gode utsalgspriser. Slatlem er med stor sikkerhet den forhandleren i Norge (syd for polarsirkelen) som har gjennomsnittlig høyest priset bruktbilpark. Er vel ikke såååå interesant å betale 20-30 tusen mer for en brukt bmw der enn f.eks i Trondheim, Oslo, Stavanger, Ålesund, Molde etc.... Men ved kjøp av ny bil ser jeg selvfølgelig poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har versert rykter om dette i mange mnd nå. Meget gledelig at de kommer, men bilbransjen i Kr.Sund har fortsatt masse å lære av firma som f.eks nevnte Reitan bil i Molde.

Håper dette blir knall, og holder de den gode spiriten jeg forventer av en BMW forhandler vil jeg nok både handle bil og følge servicer der. Sparer tross alt nærmere 400 bare i avgifter/drivstoff på dette. Vet at bl.a Roger Phillips kom fra Toyota i Kr.Sund for å selge dette merket. Det er i det minste en hyggelig kar, så får vi se om det holder. Slatlem er tross alt ett av få hyggelige steder i "sjekke" bil i Kr.Sund. De har bare manglet ett skikkelig produkt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har versert rykter om dette i mange mnd nå. Meget gledelig at de kommer, men bilbransjen i Kr.Sund har fortsatt masse å lære av firma som f.eks nevnte Reitan bil i Molde.

Tja, Reitan Bil har MYE å lære de også ;) På forskjellige plan :) Vet mange som reiser til Sunnmøre for å handle BMW jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørest bra ut dette,men sørg for at dere sprenger bommen på krifast,slik at vi romsdalinger og nordmøringer får tatt oss en tur i ny og ne da ;)

Bommen er da aldri nede nabo, så det er vel ikke noe problem det om du plutselig skulle komme på at du skal kjøpe deg en ny M3 i Kristiansund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...