Gjernes Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 For meg er dette hvertfall en glamelding, som jeg har ventet lenge på. Nå slipper jeg å ta fri fra jobben for å så reise til Molde eller Bud for å ta service på bilen min http://www.tk.no/nyheter/article2628864.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325m24v Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 kjempe greier..dette har vi venta på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Tipper at Reitan auto i Molde er passe misfornøyde med dette. Mye av kundebasen deres kommer fra Nordmøre, så dette betyr garantert en nedgang i salg for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 En annen ting som gleder meg, er at Slatlem har en stor bruktbilpark, og gir gode priser ved innbytte. Da vil det jo forhåpentligvis bli et større utvalg av bmw bruktbiler her i Kristiansund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Gode innbyttepriser= gode utsalgspriser. Slatlem er med stor sikkerhet den forhandleren i Norge (syd for polarsirkelen) som har gjennomsnittlig høyest priset bruktbilpark. Er vel ikke såååå interesant å betale 20-30 tusen mer for en brukt bmw der enn f.eks i Trondheim, Oslo, Stavanger, Ålesund, Molde etc.... Men ved kjøp av ny bil ser jeg selvfølgelig poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Blir toppers dette Får bare håpe kompetansen på verksted o.l blir god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Får si gratulerer da Slike ting jeg tar forgitt her jeg bor, vant med å ha "alt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Har versert rykter om dette i mange mnd nå. Meget gledelig at de kommer, men bilbransjen i Kr.Sund har fortsatt masse å lære av firma som f.eks nevnte Reitan bil i Molde. Håper dette blir knall, og holder de den gode spiriten jeg forventer av en BMW forhandler vil jeg nok både handle bil og følge servicer der. Sparer tross alt nærmere 400 bare i avgifter/drivstoff på dette. Vet at bl.a Roger Phillips kom fra Toyota i Kr.Sund for å selge dette merket. Det er i det minste en hyggelig kar, så får vi se om det holder. Slatlem er tross alt ett av få hyggelige steder i "sjekke" bil i Kr.Sund. De har bare manglet ett skikkelig produkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 hørest bra ut dette,men sørg for at dere sprenger bommen på krifast,slik at vi romsdalinger og nordmøringer får tatt oss en tur i ny og ne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Har versert rykter om dette i mange mnd nå. Meget gledelig at de kommer, men bilbransjen i Kr.Sund har fortsatt masse å lære av firma som f.eks nevnte Reitan bil i Molde. Tja, Reitan Bil har MYE å lære de også På forskjellige plan Vet mange som reiser til Sunnmøre for å handle BMW jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 hørest bra ut dette,men sørg for at dere sprenger bommen på krifast,slik at vi romsdalinger og nordmøringer får tatt oss en tur i ny og ne da Bommen er da aldri nede nabo, så det er vel ikke noe problem det om du plutselig skulle komme på at du skal kjøpe deg en ny M3 i Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå