Kai-P. Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Har hatt trøbbel med varmeapparatet lenge, tenkte derfor og bytte vannpumpe og termostat. For meg ser det ut som det holder med å ta av dekselet rundt radiatoren og demontere kjølevifta, noen som eventuelt har noe tilleggsinfo? Takker for svar!
Kai-P. Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 Ja, det er jeg klar over. Noe mer jeg bør tenke på?
Michael Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Er det ikke slik at skruene som fester vannpumpa kan skrus inn i noen andre hull på pumpa og brukes som en avtrekker på en måte ?
Kai-P. Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 Ja, det har du nok rett i, ser det er et ekstra hull i forkant av vannpumpa, kanskje det er det dette hullet er ment for, bra tips! Flere?
sirgregor Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Har nettopp gjort dette selv, skiftet både termostat og vannpumpe.. sjekk skovelen på den gamle vannpumpa di... mangler det noe på den, så spyl GRUNDIG!
Kai-P. Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 Ja, det skal jeg gjøre. Var det ellers en grei jobb?
B.E.E. Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Det er ikke komplisert på noen som helst måte å gjøre selve jobben, men jeg har vært med på å bruke lang tid på å lufte kjølesystemet etter en slik operasjon. Du bør også bruke et spesialverktøy som holder igjen når du skal skru ut viften. Dette gjør jobben mye enklere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå