ErikS Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Jeg kom over på YouTube.com. Jeg har forsøkt å sende filen slik det blir vist i filmen uten å lykkes. Er det noen andre her som vet om det fungerer eller om det kun er enkelte land denne tjenesten er opprettet for? Hvis det fungerer for Norge også, hvordan er fremgangsmåten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 funket ikke for meg helder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakon Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Kanskje man må ha en moderne bil med iDrive.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
larserso Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Stod det ikke at dette foreløpig kun fungerte i tyskland/med tyske kart? Mener jeg skumleste noe om det. Ikke at jeg skjønner hvorfor det evt. skal være forskjell på tyskland - norge så lenge applikasjonen fungerer i ett land. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 regner med du må ha Idrive for dette, hva prøvde du med "dirtydicky"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts