shibby Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 heisann. siden llm min blei stjålet, trenger jeg ny. vet noen om hva nr mitt er, evnt hvor jeg kan finne det ut? er en m20b20 fra 1988(facelift). takker for svar:) edit: fant denne http://www.realoem.com/bmw/select.do. men hva heter lmm på engelsk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Volume Air Flow Sensor. Har du motronic eller LE-Jetronic motorstyring? Du kan evnt sjekke opp mot regnr på gs bildeler Link to comment Share on other sites More sharing options...
shibby Posted March 8, 2007 Author Share Posted March 8, 2007 fant ikke nr på noen av stedene.. noen som kan hjelpe meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Sunde Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Del nummer 13627547978 kanskje? Del nr 1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shibby Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 var det nr jeg fikk på gs også, men finner det ikke hvis jeg søker i bruktdel-databaser osv. skeptisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts