Lkoddenes Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Etter en god del leting og nøling i vinter fant jeg til slutt ut at e39 er en veldig komfortabel og pen bil man kan få billig. Jeg landet på en relativt strøken 523 eid av en voksen mann siden den var ny. På ønskelista står facelift baklykter, hvite blink foran og på siden. Skal i tillegg spandere på meg en forsterker. Noe annet jeg kan gjøre for å forbedre bilen uten at det koster skjorta? Off topic: Hva heter felgene på det siste bildet? På forhånd: Tkk for kommentarer og innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Gratulerer med en aldeles nydelig førstebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Grattis med flott bil! Mtech frontleppe og ac schnitzer speil... var i hvertfall noe av det første jeg gjorde på 520`n den gang jeg hadde E39 og det hadde mye å si synes jeg, spesielt speila. Men du vet...smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Gratulerer! Få de oransje lysene hvite (som du sa), så er det meste gjort syns jeg! Bilen er så fin i seg selv så det er i hovedsak kun det som trengs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Grattis med nydelig bil, ikke værst å ha en E39 som førstebil Hvite lys, M-speil og litt senking så vil bilen bli ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Takk for svar.. Har ikke lyst til å kjøpe deler som må lakkeres, blir fort dyrt Jeg har vurdert en moderat senk, men har ikke råd til dempere Har sett på 40/20 senkefjærer fra koed, vil det gå utorver kjøreegenskaper eller noe sånt? Ingen som vet hva felgene på bildet heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 spar heller 2 uker til og kjøp komplett demper/fjører dont settle for less Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Gratulerer med"ny"bil.Som nevnt tidligere bytt til hvite blinklys rundt om+få bilen nærmere bakken.Synes felgene på bilen var mye penere enn de på siste bildet.Er du ikke medlem?meld deg inn i bmwklubben www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Vinterfelgene er fine de, men sommerfelgene er mye finere i virkeligheten.. Er også en tomme større.. Aldri skjønt hvorfor man skal melde seg inn i bmwklubben?? Hva får man bortsett fra et klistremerke og et blad på tysk fire ganger i året? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Pen bil! Ikke dårlig førstebil heller. Men lamper og senk som sagt. Ellers ville det jo vært fint med AC-optikk forresten, bladet fra BMWCCN står på norsk. "Kjøreglede" klinger liksom ikke like bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Vinterfelgene er fine de, men sommerfelgene er mye finere i virkeligheten.. Er også en tomme større..Aldri skjønt hvorfor man skal melde seg inn i bmwklubben?? Hva får man bortsett fra et klistremerke og et blad på tysk fire ganger i året? I tillegg til klistremerke får du en pin Medlemsbladet er forøvrig på norsk,tror de fleste som mottar dette er enig i meg når jeg sier at bladet er det beste bilbladet i Norge?!som medlem får du mulighet til å delta på treff(b.l.a banekjøring,pussetreff o.s.v).På de fleste treff er det alltid enorme lotteri hvor du kan vinne felger,senkesett o.s.v.Kjenner ikke til noe lotteri hvor vinnersjansene er større enn i Bmw-klubben.Medlemsrabatter hos div forhandlere,verksted og forretninger.Dagen du først skal handle eller benytte merkeverksted har du tjent inn 1års medlemskap.I tillegg får du mange gode venner med samme inntr som deg(Bmw).Hvis ikke noe av dette er fristende er ikke Bmw-klubben noe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Gratulerer med fin bil! Det er vel 2-3 andre her som har fått seg e39 523 denne uken her på bimmers? Flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Takk for komplimenter! Får vurdere BMWCCN medlemskap, hørtes jo faktisk litt all right ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Eff. anlegg. Senkeset/ dempere for å få den litt stivere. OG litt stereo, så har du den perfekte førstebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Ikke glem facelift-nyrene! De er vel ikke så kostbare heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå