Gå til innhold

Min første bil, e39 523.


 Share

Anbefalte innlegg

Etter en god del leting og nøling i vinter fant jeg til slutt ut at e39 er en veldig komfortabel og pen bil man kan få billig. Jeg landet på en relativt strøken 523 eid av en voksen mann siden den var ny.

På ønskelista står facelift baklykter, hvite blink foran og på siden. Skal i tillegg spandere på meg en forsterker.

Noe annet jeg kan gjøre for å forbedre bilen uten at det koster skjorta?

DSC02311.jpg

DSC02316.jpg

DSC02315.jpg

DSC02318.jpg

DSC02319.jpg

Off topic: Hva heter felgene på det siste bildet?

På forhånd: Tkk for kommentarer og innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott bil!

Mtech frontleppe og ac schnitzer speil... var i hvertfall noe av det første jeg gjorde på 520`n den gang jeg hadde E39 og det hadde mye å si synes jeg, spesielt speila.

Men du vet...smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar..

Har ikke lyst til å kjøpe deler som må lakkeres, blir fort dyrt :?

Jeg har vurdert en moderat senk, men har ikke råd til dempere :P Har sett på 40/20 senkefjærer fra koed, vil det gå utorver kjøreegenskaper eller noe sånt?

Ingen som vet hva felgene på bildet heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterfelgene er fine de, men sommerfelgene er mye finere i virkeligheten.. Er også en tomme større..

Aldri skjønt hvorfor man skal melde seg inn i bmwklubben?? Hva får man bortsett fra et klistremerke og et blad på tysk fire ganger i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Ikke dårlig førstebil heller.

Men lamper og senk som sagt. Ellers ville det jo vært fint med AC-optikk :)

forresten, bladet fra BMWCCN står på norsk. "Kjøreglede" klinger liksom ikke like bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterfelgene er fine de, men sommerfelgene er mye finere i virkeligheten.. Er også en tomme større..

Aldri skjønt hvorfor man skal melde seg inn i bmwklubben?? Hva får man bortsett fra et klistremerke og et blad på tysk fire ganger i året?

I tillegg til klistremerke får du en pin :wink: Medlemsbladet er forøvrig på norsk,tror de fleste som mottar dette er enig i meg når jeg sier at bladet er det beste bilbladet i Norge?!som medlem får du mulighet til å delta på treff(b.l.a banekjøring,pussetreff o.s.v).På de fleste treff er det alltid enorme lotteri hvor du kan vinne felger,senkesett o.s.v.Kjenner ikke til noe lotteri hvor vinnersjansene er større enn i Bmw-klubben.Medlemsrabatter hos div forhandlere,verksted og forretninger.Dagen du først skal handle eller benytte merkeverksted har du tjent inn 1års medlemskap.I tillegg får du mange gode venner med samme inntr som deg(Bmw).Hvis ikke noe av dette er fristende er ikke Bmw-klubben noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...