Gå til innhold

Hva slags sommer dekk?


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt veldig bra opplevelser med Nokian Z. I sammenligning med mine forrige Pirelli P6000 var de veldig stillegående. God i våte forhold og fikk med hell testet dem på ekstrem nedbremsing, en test de bestod med glans.

En tilleggsbonus er at de er påstått miljøvennlig, om det er viktig for deg.

Du etterspør vel en litt uvanlig (?) dimensjon? Ikke sikker på at akkurat disse finnes i din dimensjon.

Nå er jeg rimelig fersk her på forumet (men han lengre levetid på tilsvarende Audi-forum), og jeg regner med det er tonnevis av tips i arkivet her som der? Dekk er jo alltid et hett samtaleemne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ekstremt god erfaring med goodyear eagle f1.. bra grep..men minuset kan vera at dei koster litt og at dei har litt kort levetid :wink:

Ellers så er Aurora k103 gunstige dekk som eg har køyrt med. Bra grep og fin pris :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt en del på Falken Azenis R-dekk. Hva vil du vite?

Jeg hadde de som vanlige sommerdekk en sesong med ble lei av sporing og dårlig komfort så nå har jeg de bare til banekjøring. På min E36 med 225/45-17" ble det så mye sporing at de var ubehagelige til daglig bruk, mens andre som har samme merke dekk ikke er plaget med sporing i det hele. De er også veldig harde slik at hver minste stein i asfalten kjentes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så er egentlig unbrukelig til hverdags mener du?? Kjøper noen billige felger og har gateslicks på da, så kan man kjøre til og fra banetreff etc.

Jeg ville definitivt gått for et ekstra sett til gateslicksene, du ødelegger for mye av komforten i bilen ved å bruke de til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...