jcboska Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 har koni sett på bilen min, men så er såklart papirene mine borte vekk...noen som kan ordne meg noen? kan evt betale litt for det da jeg ikke gidder å sjekke alle nr. på fjærene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.H Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 koni fjærer?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Har koni levert fjærer? Du må jo uansett ha nr på fjærene for å være sikker på at du får papirer til riktig sett... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcboska Posted March 8, 2007 Author Share Posted March 8, 2007 trodde det var koni, de er gule...kanskje det bare er demperne som er koni, er ikke sikker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.H Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 ja må være demperne.. (har aldri hørt om koni fjærer) gule fjærer er ofta apex? må ha nummer som Toro sier for at du i d hele tatt skal klare å få tak i noen papirer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreaz Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 gule er apex meste annet er rødt;) torshov selger vell disse? hør etter papirer der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai-P. Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Joda, Koni leverer komplett senkesett til forskjellige biler, Rodin og Co. er importør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Hvis du har Apex og finner nr på fjærene, så fixer denne mannen papirer på timen. Men du må ha tilgang på fax. emohlman@interparts.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcboska Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 takker:) det var visst apex, selger som tok feil. men det fins gule koni fjærer;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw520 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 takker:) det var visst apex, selger som tok feil. men det fins gule koni fjærer;) hehehe, er apex jeg har på min Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.H Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Joda, Koni leverer komplett senkesett til forskjellige biler, Rodin og Co. er importør. noen nettside elns du har å vise til? bare for å se.. har aldri hørt om koni fjærer da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai-P. Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Prøv denne: http://www.koni.com. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts