benger Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Noen med erfaringer med deler fra koed.dk ? må kjøpe nye bærearmer. både øvre og nedre. Foringene har jeg. Ser at prisen på koed er skummelt billig i forhold til her. Koster omtrent dobbelt så mye her til lands. Men er kvaliteten den samme på de fra koed? Og hva bør jeg kjøpe av stål og aluminum bærearm? Alu-bærearmen er en del dyrere.
Jørgen Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Dette med koed tror jeg har blitt tatt opp tohundreogsnørrogførti ganger her... SØK og du vil finne =)
Jørgen Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Og ja, kvaliteten er bra.. mange av delene er orginale BMW deler... Koed annbefales på det sterkeste =)
BMW - Hartge Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Anbefaler Koed på det sterkeste... Alt av deler eg bestiller, bestiller eg der og resultatet er alltid like bra.
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Bruk denne kalkulatoren så finner du totalprisen: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/
babjorn Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 blir ikke så mye billigere en her til lands,men hjelper vis du kjøper mye om gangen,da sparer du litt
Jørgen Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Ikke billigere??? det var dine ord, jeg har handlet mye derfra.. spart mye hver gang...
Ronny M Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Ser at prisen på koed er skummelt billig i forhold til her. Koster omtrent dobbelt så mye her til lands Du må være obs på at det kommer mva og fraktkostnader i tillegg til den prisen som er oppgitt hos Koed. Bruk kalkulatoren som nevnt over her....
benger Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 se her ja! mye nyttig info. Prøvde med kalkulatoren nå, totalsummen på 2 bærearmer fra koed koster tilsammen litt mer enn hva 1 bærearm inkl frakt fra f.eks gsbildeler, schmiedmann, eller mekonomen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå