Prebo Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Hei http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1402087 Noen som vet noe om denne utgaven her? Syns utstyrsnivået var litt simpelt. Burde den ikke ha skinn og ac vist den, ifølge eier, har alt som en m3 har bortsett fra motor og drivverk. Betaler ikke ekstra for ''BMW Motorsport'' -logo på dørhåndtakene. Og er prisen grei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Er det virkelig noe som heter "motorsport limited edition"? Heter det ikke M-tech da`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 d er m-tech stoler men ikke M3 stoler det der da.. hmm aldri hørt om men sikkert riktig at finns, men syns var stiv pris uten skinn og ac ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 er ikke M blinkers heller. fordi han har Motorsport håndtak, betyr ikke det at dette er en edition selv om han hiver på håndtak som normalt ikke pleier å bli påkostet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S,Arnesen Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 pen bil da. det skal han ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Det er motorsport logo på sidelistene samt dashbordet også på passasjersiden. Men har aldri hørt om denne utgaven, men kan godt hende det stemmer. Uansett er den pen, og sikkert en sjeldent godt holdt 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Denne bilen mener jeg 99,9% sikkert er ombygd/"parret" med førstebilen til CrZyWiz her på forumet, for å unngå å betale avgifter. Hentet iallfall motor og understell fra den.. Hvis jeg tar helt feil om dette, skal jeg såklart slette denne posten. Det er uansett en veldig pen E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 er ikke M blinkers heller. Hva mener du med M blinkers? Den første E36 M3`n hadde oransje blinklys foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 sånne merker har jeg også på side listene.. Blir bilen super spesiell da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 sånne merker har jeg også på side listene.. Blir bilen super spesiell da eller? Like spesiell som en 318 med M3-merke.. motorsport limited utgave finnes vel som 318is, men usikker på om den finnes som 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Noe sier meg at det blir vanskelig og forlange 20k ekstra for de merkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 hmmm, fin bil Skal ikke uttale meg for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 uansett om bilen er en "motorsport" utgave elller ikke så ser jo bilen pen ut og prisen er ikke så stiv. 115k for en 94mod 325i coupe med full M pakke som ser ryddig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Det finnes..en utgave som heter motorsport internasjonal edition !! det er laget 250 eksemplarer av denne utgaven orginalt, tar jeg ikke feil... hvis noen kjøper bilen så vil jeg gjerne kjøpe BBS felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Heihttp://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1402087 Noen som vet noe om denne utgaven her? Syns utstyrsnivået var litt simpelt. Burde den ikke ha skinn og ac vist den, ifølge eier, har alt som en m3 har bortsett fra motor og drivverk. Betaler ikke ekstra for ''BMW Motorsport'' -logo på dørhåndtakene. Og er prisen grei? det heter jo motorsport for en grunn da...ac og skinn veier jo liksom mer og bilen går litt dårligere...det er grunnen vil jeg tro...! hvis den er orginal motorsport internasjonal edition så er den verdt 20k mer enn en tilsvarende 325i coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå