Gå til innhold

Prøvekjørte E46 M3 ikveld

Share

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier så prøvde jeg en M3 ikveld.

Denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9407283&sid=6aephLHCI076492&pos=5&tot=27

Herlig bil. Satt bare å gliste jeg.... Fikk ikke noe mindre lyst på M3 etter det, så nå er det høy aktivitet i hodet mitt for å få det til.

Hadde vært noe å stilt klar til sommer med en slik en... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk mer agil og hissig enn jeg trodde.

Det råeste jeg har kjørt er Ferrari 355 og 430, og M3'n var ikke mange hakkene bak altså. Ikke enn 355'n iallefall.

Og jeg hadde rimelig høye forventninger... Knallbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye penger for en bil.. sikkert flott men, misunner deg. E36 M3 hadde holdt for meg tror jeg, har faktisk fått litt fornuft hva angår bil nå.

Sier du med et bensinsluk av en motor! :wink:

Neida, skjønner hva du mener.

Det er bare det at M3 alltid har vært min våte, oppnåelige drøm, og nå er det mulig jeg har mulighet til å prioritere den veien. Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe en E46 M3, ville jeg uten tvil gått for en med SMG. Jeg valgte en slik uten noengang ha prøvd SMG II kassa, og angrer ikke et sekund. På det raskeste programmet, S6, girer den på 0,08 sekunder. Det er....tja, hvordan skal man beskrive det....en opplevelse!

Sammen med rattgiring, auto mode og launch control, gjør SMG halve bilen spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye penger for en bil.. sikkert flott men, misunner deg. E36 M3 hadde holdt for meg tror jeg, har faktisk fått litt fornuft hva angår bil nå.

Sier du med et bensinsluk av en motor! :wink:

Neida, skjønner hva du mener.

Det er bare det at M3 alltid har vært min våte, oppnåelige drøm, og nå er det mulig jeg har mulighet til å prioritere den veien. Kanskje.

Ja, det handler om prioriteringer. Har man mulighetene til det, må man nesten slå til, siden seinere blir det heller lite sannsnylig, med unger og hus alt det der. Med mindre du tjener gode penger såklart.

Men kjøper du skal jeg ha en tur hvertfall :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det handler om prioriteringer. Har man mulighetene til det, må man nesten slå til, siden seinere blir det heller lite sannsnylig, med unger og hus alt det der. Med mindre du tjener gode penger såklart.

Men kjøper du skal jeg ha en tur hvertfall :oops:

Ja, akkurat slik jeg tenker. Så vi får se...

Ja, hadde vært fint å cruisa med en sånn en gjennom Stavern til sommeren. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe en E46 M3, ville jeg uten tvil gått for en med SMG. Jeg valgte en slik uten noengang ha prøvd SMG II kassa, og angrer ikke et sekund. På det raskeste programmet, S6, girer den på 0,08 sekunder. Det er....tja, hvordan skal man beskrive det....en opplevelse!

Sammen med rattgiring, auto mode og launch control, gjør SMG halve bilen spør du meg.

Ja...

Var en periode jeg hadde lyst på SMG, men har falt litt tilbake på manuell.

Føler at SMG er litt på vei ut, mtp de nye kssene med dobbel clutch. VW/Audi har jo sin DSG og den er i allefall helt rå.

Men om SMG er så kjapp som det du sier, må den jo være heftig den også.

Den her er jo har jo en relativt god pris, men liker ikke at den er grå inni... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9269478&sid=6aephLHCI239076&pos=11&tot=27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...