Willersrud Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Driver og bytter pærer på instrumentene på e30en og har byttet alt nå, bortsett fra en på varmeaparatet, eller på justeringa der da. sett forfra er det jo en helt nede til høyre, men finner ikke den andre ? noen som vet, har ligget under der med lommelykt også:S
iverseo Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Yes, pære ligger ikke på den plassen som lyset er, Pæra ligger lengre bak til høyre, men den er kobla inn på et ala pleksirør som "flytter" lyset til varmeapparat panelet. Fungerer akkurat slik som noen lommelykter som leveres med en 90Grader blank plast bøy for å lyse i vinkel (trange plasser etc) Hvis du tar ut panelet til varmeapparatet så kommer denne pæra til syne. Håper du forstod meg nå!
R.E.H Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 klarer du ikke å følge ledninger da? eller blir det trangt? er ikke sikekr på hvor du mener dette er.. jeg skiftet alle pærene der i sommer men kan ikke huske akkurat hvor du er under der..
Willersrud Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 skal ut igjen og se i morgen men trudde kansje at pærene var likt festet som ellers, men er jo bare dene ene pæra jeg ikke fant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå