hav Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Hei vet dere hva det billigste M-tech styling for disse bilene koster? Bmw E36 coupe (komplett med front,bak,sideskjørt og bagasjerom vinge) Bmw E39 sedan Bmw E46 coupe En bekjent skal kansje begynne å ta inn styling fra tyskland,hvis han har konkurranse dyktige priser så kan han hente inn større parti og gi kvantum til oss via bimmers.no. takker for alle svar mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Da lønner deg seg vel heller å ta en tur rundt på nettet og sjekke prisen i de ulike nettbutikkene der, som f.eks. GS Bildeler, Schmiedmann og Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Da lønner deg seg vel heller å ta en tur rundt på nettet og sjekke prisen i de ulike nettbutikkene der, som f.eks. GS Bildeler, Schmiedmann og Koed. Hei jobber med det nå.. ikke lett akkurat. Men finner ikke f.eks pris på komplett E36 coupe kitt på gsbildeler..derfor litt enklere dersom noen her har kjøpt så vet de hvor dt r billigst mvh hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Dette var jo ikke så dyrt. Men så er de jo ikke orginalt heller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Dette var jo ikke så dyrt. Men så er de jo ikke orginalt heller . Hei Ja,finnes alt for mange kopier som ikke holder mål spør du meg men billig var det! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hei da spør vil folkens meninger, 15K for E36 coupe M-tech styling, med front,- bakfanger,sideskjørt og bagasjeromsvinge. Der det et relativt fornuftig salgspris? Meninger og interesser? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Tror ikke du kan regne med å handle noe hos bsbildeler som passer rett på.. Men noen som vet hvordan uorg M styling til e36 hos schmiedmann er iforhold til orginal? Ser de selger komplett m3 front til rett over 4000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Tror ikke du kan regne med å handle noe hos bsbildeler som passer rett på..Men noen som vet hvordan uorg M styling til e36 hos schmiedmann er iforhold til orginal? Ser de selger komplett m3 front til rett over 4000.. Hei Ja,merket det.. men jeg snakker om orginale M-tech styling som går rett på selvfølgelig. Har fått 15k pris for hele kittet, lurer på om det er "fornuftig".. men fant ikke hele kitt for E36 coupe på nett hvertfall! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 koed: www2045 M Technic frontspoiler u/gitter 2.289,00 DKK 2.289,00 DKK www2046 Gitter, net til E36-M3 frontspoiler 368,00 DKK 368,00 DKK www2049 Cupspoiler (nederste lille spoiler) 368,00 DKK 368,00 DKK www2056 Sideskørtesæt. E36, "M" 2.389,00 DKK 2.389,00 DKK www2050 M Technic hækskørt 2.449,00 DKK 2.449,00 DKK www2051 Klap i hækskørt, bred 649,00 DKK 649,00 DKK www11411 Spoiler, E36L, Med LED-Lys 949,00 DKK 949,00 DKK Subtotal 9.461,00 DKK Forsendelsesomkostninger (21,95 kg) 476,00 DKK Total 9.937,00 DKK liten tur innom chrzz sin kalkulator: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ og svaret blir da 13845.18,- altså ca 1 k billigere på koed. Så du må nok fortsatt litt ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 koed:og svaret blir da 13845.18,- altså ca 1 k billigere på koed. Så du må nok fortsatt litt ned i pris. Hei Takk,du la litt tid i det og det takker jeg for da skal jeg se også ta opp dette..hvorfor prisen ikke er under koed.. men har varelager i Oslo så der kan man hente kittet. Hmm.. får se hva jg får til.. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 mulig å få sett uten vinge også? er ikke alle som vil ha vinge på bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 mulig å få sett uten vinge også?er ikke alle som vil ha vinge på bilen:P Hei Skal ikke se bort fra det.. Har en bekjent som har åpnet dellager nå nettop.. og det var han jeg spurte om M-styling rett fra tyskland. Om ca 1 uke er han klar med faxnr.. Så jeg skal møte han til uken,dermed så skal jeg gi han liste over biler jeg ønsker styling på.Kan høre med han angående prisen han kan å på kittet uten vingen. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 sikkert mange som er intr. i m-listverket rundt bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 sikkert mange som er intr. i m-listverket rundt bilen også. Hei Bare kom med flere ideer du.. alt du nevner som folk kan ha interesse av kan jeg sjekke hvor mye han kan selge de samme varene for.Da blir det fra varelageret hans i Oslo..kan spare frakt. Si ifra gjerne om hvilken modell dette er til,blir nok som bestillingsvare han henter inn styling..da han satser på slitedeler siden han har et verksted også. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Den beste pakken som kan lages til f eks E36 er nok; frontfanger bakfanger sideskjørt speil Evt. sidelister En evt baklukespoiler burde være tillegg da mange ikke ønsker å ha spoiler. Bare en idè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå