hartgecab Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Se på discovery channel nå folkens! Kl 14.30---> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Hehe.... tar en time å montere stab.stag på dempertårnene i motorrommet da skal man skru sakte..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 bra programmet det. Liker Ed. Har så mange rare fakter. Fikk ikke de 6seriene ganske grisebillig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 var det ikke 3000pund for den røde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 2000 for den røde og delebilen fikk de for 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Fikk faktisk sett dette programmet 2 ganger idag... Venter spent på fortsettelsen, er den imorra eller på mandag?? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 E24? Noen får et overordnet ansvar med å legge disse episodene ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Ja, jeg lurer også på når fortsettelsen er. Og synes donorbilen så meget fin ut. Var det no galt med den? Ja e24! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Ja e24! Hvorfor fikk ikke jeg med meg det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 ÅÅÅ!! Dette har jeg gått glipp av! Er det på Wealer dealers (hvordan det nå skrives) 6-serien er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Jupp.. må gå an å få fisket opp disse episodene for en av de mange dyktige fiskerne her på forumet. Dere finner jo alt som er verdt å finne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 bra program det. De har tatt en E30 Touring også en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Så det med touringen, da var det også en liten reportasje på en drit fin sølvgrå touring, noen som så den? Fikk lyst på touring da altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg så den (touringen) desverre fikk jeg ikke sett hele 6'ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Det er noe mer i morgen tror jeg... Tror det er reprise fra i dag og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå