hartgecab Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Se på discovery channel nå folkens! Kl 14.30---> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riefarn Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Hehe.... tar en time å montere stab.stag på dempertårnene i motorrommet da skal man skru sakte..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 bra programmet det. Liker Ed. Har så mange rare fakter. Fikk ikke de 6seriene ganske grisebillig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonass Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 var det ikke 3000pund for den røde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 2000 for den røde og delebilen fikk de for 350 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar-CSi Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Fikk faktisk sett dette programmet 2 ganger idag... Venter spent på fortsettelsen, er den imorra eller på mandag?? Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 E24? Noen får et overordnet ansvar med å legge disse episodene ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hartgecab Posted March 9, 2007 Author Share Posted March 9, 2007 Ja, jeg lurer også på når fortsettelsen er. Og synes donorbilen så meget fin ut. Var det no galt med den? Ja e24! Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Ja e24! Hvorfor fikk ikke jeg med meg det da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwrasaren Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 ÅÅÅ!! Dette har jeg gått glipp av! Er det på Wealer dealers (hvordan det nå skrives) 6-serien er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hartgecab Posted March 9, 2007 Author Share Posted March 9, 2007 Jupp.. må gå an å få fisket opp disse episodene for en av de mange dyktige fiskerne her på forumet. Dere finner jo alt som er verdt å finne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robel Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 bra program det. De har tatt en E30 Touring også en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
bård Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Så det med touringen, da var det også en liten reportasje på en drit fin sølvgrå touring, noen som så den? Fikk lyst på touring da altså.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Jeg så den (touringen) desverre fikk jeg ikke sett hele 6'ern Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Det er noe mer i morgen tror jeg... Tror det er reprise fra i dag og.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts