Lien Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 Her ligger det.. http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps= ... &scrollY=0 Følg R4 mot Gjøvik fra Oslo, deretter mot Lillehammer. Da du kommer i den tredje rundkjøring (kommer hyppig etterhverandre) i Gjøvik tar du av på den store parkeringsplassen på venstre side...
Ca///e Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Takker Da kommer vi oppover! Så bilen din på Tryvann forresten Lien, så meget bra ut
mAZE Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Litt overskyet i dag dessverre, men vi får håpe på litt sol etterhvert. Og, kan sikkert få til litt tekst på bildefilmen også ja.
Joachim Lie Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Takker Da kommer vi oppover! Så bilen din på Tryvann forresten Lien, så meget bra ut vi kjører skreia veien:)
Ca///e Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Skreiafjellet er eneste rute til Gjøvik for min del Måtte bare sjekke og det er faktisk den veien som er anbefalt av Gulesider. hehe.
Martin-D Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Satser på at mange er klar for treff nå Ren og pen.
Ca///e Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Jeg er i alle fall kjempeklar, selv om hodet ikke er i nærheten av vater etter gårsdagens hardkjør...
mAZE Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Og da var treffet unnagjort gitt. Og forholdsvis vellykket vil jeg da påstå. Var vel innom gått og vel 40 biler, og det er jo bra. Gleder meg til neste gang. Håper forøvrig at vi får igang en fast dag som vi snakket litt om. Spørsmålet er bare hvilken dag det skal bli og hvor vi skal ta det første møtet...
KiMMerN Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 forholdsvis vellykket ja må få til ett treff til en gang å..
Lien Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 Da var treffet unnagjort og det ble jo meget vellykket egentlig. Før en halvtime hadde gått var vi vell rundt 34 biler på plassen, men mange stakk rimelig fort da det var litt kjølig i været. Tilsammen var det rundt 40 biler innom så vi slo jo faktisk antall biler i forhold til vinkingskipet i fjor. Vi manglet vare været Tok en del bilder, så her kan de som ikke var der se: PS! For de som lurer ble bildene tatt med et Nikon D40 med 18-55 mm f/1.35-5.6 Nikkor-objektiv
mAZE Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Se her ja, ble da mange fine bilder her.. Fikk med frua såvidt inni bilen også ser jeg. hehehe.. Skulle fått de under "happenings" da. Forandre ihvertfall navnet på tråden til "nå med bilder" eller noe..
336mik Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Så jo ut som det var mye fin bil der jo. Gratulerer med et vellykket treff.
Gunnar Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 VM i dårlig passform? Hvorfor setter noen på noe som passer så utrolig dårlig som det der, og i tillegg lakker og gjør det "ferdig"? Med slike gliper blir resultatet bare halvveis uansett hvor bra man gjør resten.. synd, for bilen ser pen ut ellers, veldig pen farge og felger.
oddis Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Gratulerer med vellykket treff. Bra oppmøte! Det er nok av BMW folk i området, det gjelder bare å få mobilisert dem, slik som dette! Noe mer info på den KB regga E30n? Lien; Gamlegutta likte bilen din ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå