Gå til innhold

Martin-D

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Martin-D vant dagen sist Juni 11

Martin-D hadde mest likt innhold!

Om Martin-D

  • Bursdag 07/31/1987

Contact Methods

  • MSN
    mada@hadeland-energi.net

Profile Information

  • Interesser:
    Hadeland

Nylige profilbesøk

1732 profilvisninger
  1. Hei! Da var det min tur til å bli M-bil eier igjen. Har tidligere vært innom E92 M3, og F87 M2. F87 M2 ble solgt i 2021, og savnet har vært stort siden den gang! (https://www.finn.no/mobility/item/230384580 - fotograf tok bildene til annonsen, verdt en titt) Første gang jeg så G87 i levende live var i 2023 på BMW Welt i München, og da likte jeg den ikke i det hele tatt, men det har endret seg drastisk med årene. Så, jeg fant til slutt ut at jeg ville ha en i Toronto Red, med automat, og carbon buckets, det var drømmespec'en. Plutselig plinger det et varsel fra Finn.no at det var nettopp en slik til salgs for litt siden, og den stod knapt 20 minutter unna meg. Ringte tvert, og da var det gjort. Dette var allerede montert da jeg kjøpte den: - Carbon speilhus (original) - Carbon leppe (original) - Carbon antennedeksel (original) - Gule DRL's - M-Performance ventilhetter - M-Performance bensinlokk I mitt eie har følgende blitt gjort (denne listen vil oppdatere seg etterhvert som ting utføres) - Polering / PPF / Coating fra 3D-Detailing på Høneføss. Folie på hele fronten, panser, lykter, speil, fremskjermer, A/B-stolper, tak, frontrute, kanaler, nedre del av dører, + utsatt del av bakfanger. Felger og resterende lakk fikk påført coating. PureOne Apex coating på lakk, PureOne Track coating på PPF. Jeg er ikke sponset, men vil legge igjen noen gode ord til Håvard og Andreas som driver 3D-Detailing på Hønefoss. Her ble jeg tatt godt imot av to ekte bil / bilpleieentusiaster, invitert inn på kaffe / kakao, og endte opp med en lang og hyggelig bilprat første gang jeg var innom. Samme ved henting av bil, her var de også super fleksible med tanke på overlevering. Hit har jeg ingen problemer med å levere en bil ved senere anledning 😀 Sluttresultatet ble upåklagelig. Nydelig blankt og fint, og det har aldri vært så lett å vaske bil før. - Zunsport Front Grille Set, for å beskytte utsatte kjølere i frontfangere (https://www.zunsport.com/bmw-g87-m2-front-grille-set/) Det kommer flere modifikasjoner på denne, og denne posten vil oppdatere seg etterhvert som de ankommer. Men nok tekst. Her har vi noen bilder av den, først fra da den stod som solgt hos forhandler på Roa 😀 Det var stas! Nei, det var veldig stas! Her fra dagen den ble hentet hos 3D-Detailing på Hønefoss, hvor den var inne en del dager til PPF og spa-behandling 🥰 Ikke så lett å få frem hvor blank den egentlig er på bildene, men den er så fin i lakken nå! Hadde trivelig skyss på tur hit og, som skimtes i bakgrunnen.. 🤫 Så ja, det ble strøkent. Det har jo blitt noen turer rundt på Hadeland.. 🙂 Et par interiørbilder av noen usedvanlig lekre, og komfortable seter! Her er jo da neste hele kjøretøysparken så langt, E30'n har vel hatt en forumtråd for mange år tilbake, den kjøpte jeg i 2008, og deler nå rom med M2'en 🙂
  2. Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil!
  3. Så du linket til noen skvettlapper oppe her, hvem av de endte du opp med å montere på din?
  4. Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2023 - Rød - 460 hk - Coupe | FINN.no Bilselger sa til meg at det her var uten tvil årets kjappeste salg. 😉
  5. https://www.finn.no/461308312 Hvorfor burde jeg / burde jeg ikke reise og handle denne? 🫢
  6. Så det var du som kjøpte M2 CS'n ja! Så gøy, gratulerer så mye 😀For en fantastisk bil. Utrolig flott spec! Jeg var å prøvekjørte den svarte G87 M2'n som står (stod?) der, og måtte selvfølgelig innom og se på CS'en som stod i lokalet etter prøvekjøringen. Veldig hyggelige og kunnskapsrike selgere. Ble veldig godt mottatt hos Hedin Automotive i Oslo, men endte ikke opp med kjøp for min del.
  7. Nå ligger den på finn på nytt, til samme pris: 1.099.000, men med noe økt km-stand. Samme bilder som fra 2024 og? Kan være prutningsgrunnlag det her. https://www.finn.no/458932980
  8. Ja det stemmer 🙂 Var en fantastisk bil. Likte den godt, men lysten på motorsykkel overgikk etterhvert M-bil. Var ett år igjen av nybilgarantien, + at det nærmet seg sesongslutt for bilen, så da valgte jeg å la den gå. Jeg er nå på utkikk etter en G87 M2, helst en rød med automat, men skulle gjerne ha prøvd i manuell og. Vet det står en nydelig rød en i Kristiansand som har liggi ute for salg en stund 🙂
  9. Ser ut som prisene på M2 er på tur oppover? Jeg solgte min i 2021, for 610.000 https://www.finn.no/230384580 Angrer egentlig ganske mye 😂
  10. https://www.finn.no/mobility/item/440913799 Ser ut som et pent eksemplar! Noen som har mer kjennskap til denne? Vært på forumet kanskje? Mangler kun et lite deksel på høyre fremskjerm som jeg kan se 😉
  11. https://www.finn.no/414489320 Den her har ligget ute lenge. Først privat annonse i Februar, nå vært en god stund hos forhandler. Er det prisen som er helt feil, eller er markedet så ekstremt lite for en M med V10? Eller er E60 mer attraktiv? Egentlig ganske interessert i den her. Vet dog godt at en slik utgave fører med seg risiko for store påkostninger. 🤔
  12. Bumper opp denne. Det hadde vært stas. Ble to turer ut med E30'n (!) i fjor, så om jeg får til tre turer i år er det forbedring 😄
  13. Hentet ut en splitter ny BMW F750GS her for litt siden, førstegangsservice ble bestilt uka etter at jeg hentet den. 1000km gikk fort på en såpass behagelig sykkel. Veldig fornøyd så langt! 😁 (sjekk km-stand ved innlevering til førstegangsservice 😉 )
×
×
  • Opprett ny...