Gå til innhold

Bimmers.no treff 22. mai ved Fokserød


Anbefalte innlegg

Siden vi nå går mot en normal sesong og det endelig er muligheter for litt treff igjen så kom jeg til å tenke på at det er lenge siden det har vært ett bimmers.no treff.

Jeg drar i gang met ett bimmers.no treff ved Fokserød utenfor Sandefjord 22. mai. Kl 12.00

Jeg er nok ikke den eneste som er sultetfôret på treff og det å møte andre likesinnede igjen. 
Setter lokasjonen til Fokserød utenfor Sandefjord slik at så mange som mulig på sør- og østlandet får vært med. Det skal være flere store parkeringsplasser der vi kan bedrive litt dekksparking. Sist gang det var ett lite treff i bimmers regi gikk dette fint har jeg fått høre.

Glem ikke den lukkede gruppen på facebook som er opprettet for bimmers medlemmer. Har kan man avtale felleskjøring f.eks.

Vel møtt!

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det hadde vært kult! Men det store spørsmålet er jo hvor, her er jo folk fra hele landet 😅

Det er sant. For noen vil det ikke passe. Men jeg har inntrykk av at mange her inne er fra sør- og østlandet. Med unntak selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Det er sant. For noen vil det ikke passe. Men jeg har inntrykk av at mange her inne er fra sør- og østlandet. Med unntak selvfølgelig

Om jeg får litt tid i forveien på når og hvor så plukker jeg med meg @Marius2002 og kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad er jo verdens midtpunkt. Burde ha det her 🤪

Skal jeg ha med BMW'n må den fraktes på henger. Den er jo ikke eu-godkjent. Ellers må jeg kjøre Tahoe Hybrid. Har vært på BMWCCN treff med en Chevrolet Big Dooley før. Gikk bra det også 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Slavearbeider'n changed the title to Bimmers.no treff 22. mai ved Fokserød

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...