Hadde befaring av fasadeprodukter i går. Påsken ble brått dyr.... God selger som var på befaring det skal han ha. Ble ca 60000kr for 7 vinduer. Han "tjente" godt på å besøket,opphavet tok også, så fikk noe rabatt, som man sikkert hadde klart å prute seg til ellers også😝 24 måneders rentefri nedbetaling, og da var jeg solgt. Kan man alltids utsette noe rentefritt, så skal man alltids utsette noe rentefritt 😉Fabrikken lå visst i Molde, så er norskproduserte screens, selgeren var også ærlig om at de 3 store aktørene hadde alle samme eier. Forskjellig var vel at nr 4 og 5 av de store benyttet samme produkter bare kjøpt hos hunter douglas fabrikkene i europa. Fikk hvert fall ett godt inntrykk av prosessen, så gjenstår det å se om kvaliteten på produktet også er bra