Jump to content

KMT

Members
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

About KMT

  • Rank
    Løytnant
  • Birthday 03/02/1978

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Aust-Agder
  • Kjøretøy
    E60 530XD LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vianor la gummi på "nye" sommarfelgane mine idag: Eit sett fullstendig ihjelkantkjørte Style 351-felgar eg kjøpte nyleg som eg no har restaurert (frå F11 xDrive, som har innpress (ET33 på alle fire) som fungerar ganske bra på E6X xDrive (ET43)).
  2. Eg kom aldri vidare, vart vel i grunnen lei etter å ha bruk eindel timar og tusenlappar på dette. Har ikkje orka å tenka på å ta ned att mellomakslinga. Utover hausten 2017 roa det seg litt med ristinga, og det har siste året vore såpass lite vibrasjonar at det ikkje har vore plagsomt. Dvs, om eg ligg rett rundt 100 km/t (iflg speedometeretnåla), ristar det litt enno. Men, ikkje nok til at eg bryr meg med det.
  3. KMT

    E60/61 tråden

    07 E60 530XD M Sport med 35mm senkefjører (H&R). Hvilke dempere framme bør eg ha? Vanskelig å finne.
  4. Takk for tips. Tenker at neste ut er kryss og CV joint på bakre halvdel av mellomaksling.
  5. Takk for tips. Har ikkje sjekka foringer / oppheng til motor /gear.
  6. Takk for tips. Har nettopp fått låne slikt, tenker å teste det.
  7. Takk for tips. Dei er også bytta (legg dei til i lista no).
  8. Takk for tips. Har sjekka nav/kon, alt ok der. Vurderer nytt kryss i mellomaksel, evt ny bakre del av mellomaksel om ikkje kryss kan kjøpast separat.
  9. Kva trur folket om følgende mulige syndebukkar? Er som nevnt kun vibrasjon - absolutt fraver av ulydar. 1. Kryss i mellomaksling slitent? Sjå bilde 2. Fordelingskasse 3. Differensial 4. Foringer bakre subframe 5. Kyllingstag (dei mellom bærebru og krengestag) 6. Krengestagforingar 7. Lager i bakre spindlar 8. Anna som kan skapa trøbbel? Forslag mottas med takk
  10. Vel, vibrasjonane var tilsynelatande historie. Men neida. Dvs. dei er delvis historie. Vibrasjon under lav fart synest å vere borte etter bytte av hardykobling, senteroppheng og sentreringsforinga i fremre enden av mellomakslingen. Men, Det rister fremdeles i høg fart. Dog med litt anna karakteristikk etter overfornevnte bytte. No rister det hovedsaklig over 90 km/t, men stort sett begrensa til stigning. Innbiller meg óg at enkelte høgresvingar gir økt vibrasjon (!). Turtalls-/ gearuavhengig. Oppsummering av kva som er bytta så langt: -bremseskiver og klossar bak -h
  11. Helt greie GS Split. ET34 Stått på 2013 3-serie. Litt kantmerker/bruksstand. (Se bilder) Felgpakke fra GS Bildeler med Sonar-dekk. To av dekkene er utslitt, mye dekk på de øvrige to. Kr 3000,- Tlf 91795052
  12. Kr 8000 Kjøpt nye sommeren 2015 Kontrollert av dekkverksted, er 100% runde uten kast / skjevheter. Framme: 8,5" felg med 235/30 dekk Bak: 10" felg med 285/25 dekk Boltsirkel 5x120 ET fremme: 42mm ET bak: 40mm Passer bla BMW 3-serie E90/E91/E92 og E60 xDrive (litt stort avvik i rulleomkrets for xDrive). Ca 1% avvik i rulleomkrets. Svært gode dekk: Falken FK453 fremme, Vredestein Ultrac Voltri bak, alle fire dekk er lite brukt. Disse to dekkene har tilnærmet identisk mønstertype og dybde. Ene fremfelgen har et merke i ene eken, bakfelgen er ørliteg
  13. Viste seg så vere fjærbeinslageret, bytta dei (pluss foringane i toppen av fjærbeina bak) ifm bytte av fjører i helga. Takk igjen for tips, Otis
  14. Takk for tips Sitter det en foring i fjærbenslageret?
  15. Har begynt å oppleve kraftige slag (ingen lyd) i forstillinga på ujevnt underlag og idet fremhjulene når fartdumper o.l. Ett svært kontant slag, veldig ubehagelig, uansett felg/dekk-dimensjon. Foring på fremre kontrollarm er ny. Kan slitte bærekuler framkalle slike symptom? Evt dårlig "ekstra demper", ref artikkelnr 31306774699 (pos 10 http://koed.no/no-no/catalog/diagram/31_0739/1/50111…)? Forslag mottas med takk Mvh Karl
×
×
  • Create New...