-
Innholdsteller
237 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
2
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av KMT
-
Du kan laste ned instruksjonen her: https://5series.net/forums/attachments/diy-do-yourself-14/handbrake-adjustment-50988/master_ra__adjusting_handbrake-44854d1203863447
-
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
emne svarte i KMT sin morteym i Bilder og filmer / Show-off
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i KMT sin sveigis i BMW-prosjekter
Det er på sin plass at eg rettar ein stor takk til deg òg, @Rune-K, for å ha bidratt til at denne kom på vegen att 😃 -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i KMT sin sveigis i BMW-prosjekter
Og ikkje minst; rett selgar 🙌 Artig å sjå før/etter bildene her 😃 -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i KMT sin sveigis i BMW-prosjekter
-
Har erfart dette med enkelte billigdekk, samt ved stort avvik på innpress. Ta ein testtur med vinterhjula? Dersom problemet forsvinn då så kan det jo vere sommarhjula som er problemet. Feks stort avvik på innpress.
-
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i KMT sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
Denne BMWen kappa kledningsborda penare enn dykk-saga mi https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/bil-kjorte-inn-i-bygg-i-faerder-1.17870591 -
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
emne svarte i KMT sin morteym i Bilder og filmer / Show-off
Årets første tur med E30en. Er særdeles fornøyd med korleis denne bilen er å køyra no 🙌 I fjor fekk han totaloverhalt 318is motor og ditto bremser. I år: overhalte 51mm fjørbein, shortshift (Z3 1,9 girstang) og giroverføring med nye slitedelar samt div anna småtteri som tilsammen har løfta køyreopplevelsen. Takk igjen, @sveigis, for at du redda denne i si tid, og at me fekk kjøpa den av deg i 2020 😍 Her i godt selskap etter endt tur heima på gårdsplassen: Håpar de har hatt ei fin påske 🐣 -
Ser ut som at det er veldig lite kant på skivene. Om klossane er ok så KAN det vere tilstrekkeleg at du renser og smører glideboltane og tek ein tur med gode bremseøkter. EU-kravet er maks 50% rust på skivene, mot tidlegare krav på maks 25% (som medførte at mange fullt brukbare skiver vart kassert). Verd eit forsøk iallefall tenker eg Forstår veldig godt det du kjenner på ang tiltaket å finna ut av klunkinga, men det er sabla digg når det er borte. Vart nyleg kvitt det på min E60. Var kyllingbeina (stanga mellom dempar og stabstag). Måtte jekka opp begge sider samtidig før eg fann slarken. Ved å løfta opp kun ei side så var alt i spenn så det ikkje var mulig å avdekke. Berre slå på tråden, så kan eg koma bortom og hjelpa deg. Litt busy no, men etter påske har eg både tid og lyst til å hjelpa
-
Ønsker girstang for manuell kasse som passar til: E46 4x4 Z3 1,8/1,9/2,5 E34 4x4 Treng kun sjølve stanga, ikkje resten av giroverføringa. Dette ifm ombygging til short shift på E30.
-
Enig i anbefalingen du gav han med å få ein fagkyndig til å ta jobben, E30en er eit godt eksempel på at det kan vere smart. Der fungerar nemleg alt den dag i dag👏
-
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i KMT sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
Ser det no, var jammen ikkje lett å kjenne igjen, men ser det på speglane no -
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i KMT sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
Er nok F13 dette gitt 🥺 Omtrent einaste gongane eg ser F06/12/13 her til lands er i avisartiklar ifm kollisjon eller brann. Eg ser nesten aldri desse langs vegen, uansett årstid. -
Er dog litt usikker på om throttle actuator skal få signal frå lambda når eg tenker meg om. Mulig eg blander med MAF her altså.
-
@Fors Skjer dette kun når motoren er varm? Isåfall er det mulig throttle actuator får feil/ingen signal frå lambda.
-
Egils BMW tråd - Nylakkede deler ankommet...
emne svarte i KMT sin Kolstad Jr. i Bilder og filmer / Show-off
Vart nydeleg! Synes det ser bra ut slik det er, utan ekstra 10mm senk bak. -
Werter, eg forsøkte å svara på trådstartar sitt spørsmål. Eg anar ikkje kva som skjer på Facebook, for eg har ikkje Facebook-konto. Eg tek dette personlig. Kutt ut den trollinga og oppfør deg ordentlig mot andre.
-
I alle dagar, kva skjedde no?
-
Lars sin 730d xDrive (F01) og 520d (E61)
emne svarte i KMT sin Gnukkelars i Bilder og filmer / Show-off
Enig. Flott E61, og F01 er spesielt vellykka i mine auger, både mht design ig køyreopplevelse. Var like før eg handla ein i haust, for her får ein etter mi meining og min smak mykje bil pr krone ift mykje anna frå same tidsperiode. -
Takk i like så; fin kaksebilen din òg, og ikkje minst den med spoiler* som står parkert bak deg på bildet der 😎😁 *plog
