-
Innholdsteller
4546 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
223
Walkabout vant dagen sist Juni 4
Walkabout hadde mest likt innhold!
Profile Information
-
Kjønn:
Mann
-
Bosted:
Stavanger
-
Kjøretøy
BMW G31 540i
Nylige profilbesøk
Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.
Walkabout's Achievements
-
m-blå reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
BrokeBoi reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
mslello reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Reef89 reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
ahj reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
ahj reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
BimmerFan! reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
KireS reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
papertiger reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Ampera reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Walkabout reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
-
Walkabout endret sitt profilbilde
-
Tenkte jeg for første gang på lenge skulle logge meg inn i kveld og se hvordan ståa var her inne - blir nok en stund til neste gang også ja 👍
-
Totalrenovering av enebolig + ny jobb = travelt Men for å være ærlig så synes jeg forumet har mistet litt av sin positive aura de siste par årene, så kommer ikke til å være så aktiv fremover heller. Men gøy å svippe innom iblant og se hvordan det står til med bilparken til gamle kjenninger. Får legge ut et par bilder til fra turen her da så det ikke bare blir tekst i tråden. Obligatorisk stopp utenfor BMW Welt og et par bilder av M5'ene som stod utstilt og for utlevering.
-
Gratulerer så mye med flott bil og helt riktig interiør Jeg har 10mm spacere foran og 15mm bak på min, da sitter det som støpt uten at det blir for aggressivt. Kjøpte fra Eibach, de tilbyr også TUV slik at det kan godkjennes i vognkortet om ønskelig. Ellers må jeg snakke varmt om AC Schnitzer senk, min G31 540i ble en helt annen bil å kjøre etter dette. Så ville vurdert det om jeg var deg. Ellers gjør jo LCI baklykter svært mye med hekken. PS. Jeg skal bytte ut min originale M550i-diffuser som er lakkert sort blank, så dersom du er på utkikk etter sort blank diffuser kontra mørke grå så bare gi en lyd så skal du få den til en billig penge. Jeg har nemlig liggende en M550i LCI-diffuser som skal lakkeres og monteres etter hvert.
-
Haha, skaper tydeligvis furore på et forum som er til for meningsutveksling å si at en bil er "sjeldent dårlig utstyrt" og høyt priset - om en bil som formodentlig er sjeldent dårlig utstyrt og høyt priset. Beklager at jeg ikke tok stilling til og satt meg inn i hvordan privatøkonomien var på kjøpstidspunktet for vedkommende som kjøpe denne bilen ny, før jeg postet den dypt inkriminerende posten min. Nok en god grunn til å bruke enda mindre tid her inne og heller gjøre noe annet fornuftig.
-
Hvor godt utstyrt en bil er henger jo gjerne sammen med motorstørrelsen. Hadde dette vært en 520d hadde den ikke vært ribbet, men tror aldri jeg har sett en 540i som mangler så mye utstyr som dette. HUD, ACC, adaptive lykter, komfortseter, utstrakt bruk av skinn og panoramatak er det man forventer å finne på alle motorsterke biler i premiumsegmentet. Er det en ribbet G31 generelt sett? Nei, bare under pari utstyrt. Er det en ribbet 540i? Ja. Skal man ikke ha "moderne ræl" som HUD, ACC, adaptive lykter og komfortseter kan man i mine øyne like gjerne kjøpe en Kia eller en 20 år gammel BMW. I mine øyne er det nettopp ekstrautstyret som gjør at en BMW skiller seg ut i mengden nå for tiden. Men godt det finnes kjøpere til de ribba utgavene også.
-
Sjeldent dårlig utstyrt G31 540i (og tilsvarende høyt priset): https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=339206918
