Jump to content

///M-ini95

Members
  • Content Count

    872
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

///M-ini95 last won the day on September 28 2020

///M-ini95 had the most liked content!

About ///M-ini95

  • Rank
    Oberst

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo
  • Kjøretøy
    BMW 525d F10

Recent Profile Visitors

5361 profile views
  1. Takk for det,Bjørn! Kan alltids regne med oppmuntrende kommentarer fra deg 😁 Ja, der har det blitt brukt mange timer Blitt en samlingplass for deler også. Altfor lat til å lage finn annonser, så har alt fra moduler til motorfester liggende 😅 Ellers sniker jeg inn noen snaps av bilen etter det lille ansiktsløftet Skulle montert de 50d dekslene for lenge siden...
  2. Hadde egentlig lyst til å legge en stor update når jeg ble ferdig med alt, men føler det blir for mye å huske. Så da kommer det to små istedenfor First thing first, LCW er oppe og går igjen. Ene canbus kabelen hadde ryki tvers gjennom og irra godt. Heldigvis var det mye sunn ledning igjen, så var en kjapp loddings som skulle til for å få knappen i gullrekka tilbake. Style 343 som ble kjøpt ifjor var langt ifra strøkne, og det er egentlig like greit. Kjenner at det å bruke bilen eller låne den bort er mer behagelig nå, enn hvis felgene var i mint tilstand. Blir sikkert restaurering
  3. @danskiii Uten at jeg skal være 100% sikker, så går alle dørhåndtakene på den sikringa. Så om en bak eller foran er defekt, så vil sikringa ryke. Diagnose vil få opp hvilket håndtak, evnt så kan du koble ut CA i alle dørhåndtak og så utelukke et håndtak av gangen ved å se om sikringa ryker. Det lukter ikke tilfeldigvis brent/svidd av en av håndtakene? Siden sikringa ryker med en gang liksom
  4. Mener dette var noe som gjaldt en spesifikk sikring på E9x som gikk til sentrallåsen. Der var sikring underdimensjonert.
  5. Da er det forklaringa på hvorfor sikringa røyk tenker jeg. Bare å evnt koble ut håndtaket som tuller så du slipper brente sikringer
  6. @danskiii du har ikke tilfeldigvis Comfort Access på bilen?
  7. Se der ja! Til tross for mangel på ulyder, så var både turbo og kjede modent for bytte. Gir deg ros for at du tok på deg den kostnaden kontra bruke penga på annet "gøy"
  8. Gratulerer nok en gang, Raymond 😃 Mye gode minner fra denne bilen, så tviler ikke på at smilet er stort når du ratter rundt i denne. Må ellers påpeke at selvom det er trist at bilen forsvinner fra nærområdet, så er den i det minste å finne på forumet, hos en som oppdaterer ofte Det er godt
  9. @Mr. Erling ingen har påstått at den ikke finnes, er vel snarere innholdet i pakken. Enhver person med litt kunnskaper innenfor ETK søk, klarer å luke ut hvilke deler som er felles for alle biler, og hvilke som er spesifikke til en bil med en spesifikk utstyrskode. På F serien og sikkert nyere biler, så er 842 koden (på diesel iallefall) kun to ting. - Oppvarmed veivhusventilasjon - Bypass ventil inni luftfilterhuset Dette har blitt bevist i denne tråden og uendelige i mange tråder på forumet før. Hvor stor effekt det har på en bil skal jeg dog ikke argumentere over.
  10. Gratulerer med både bil og barn
  11. Smart Jeg støtter forøvrig tanken til @papertiger om å legge inn litt til med penger for å samtidig bytte HT pumpen. Det er ikke småpenger, men ved den km.standen der, så kan alt skje dessverre. Kjipt å oppleve havari på HT pumpen et år etter den store operasjonen med bytte av register. Men det er noe du selv vet best, for igjen, det er ikke små summer det er snakk om (selvom havari er dyrere). Siden toppdekelset skal av, og jeg regner med at den blir brukt igjen med ny pakning (?), så anbefaler jeg å bytte denne lille saken samtidig. Er en del av veivhussystemet og sitt
  12. Faen så lekkert! Kombinasjonen med Style 312 på F1x er så vakkert
×
×
  • Create New...