@Saltkjelen tror du treffer blink med den kommentaren, det blir vanskelig for mange å ikke vurdere en fancy kineser og tesla når prisen er halvparten av en ix3.
Prøvekjørte ix3 og må si det var en fin opplevelse, alt fra stopp-funksjonen, til akselerasjon, komfort, sportslighet (jeg skjønner hva dere mener med luftfjæring, men det har jeg aldri hatt og det er vanskelig å savne noe man ikke har hatt), størrelse, rekkevidde. Den nye skjermen over dashbordet kikka jeg på i 20s før jeg kjørte, deretter glemte jeg det og brukte bare HUD. Litt uvanlig ratt men det gikk seg til.
I sort syns jeg fronten var dritrå- ix ser i mine øyne langt fra like kul ut. Altfor mye som skjer på ix.
Kommer jeg til å kjøpe den for 900 løk? Aldri i verden.