Slavearbeider'n

Members
  • Content Count

    2631
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Slavearbeider'n last won the day on September 9

Slavearbeider'n had the most liked content!

2 Followers

About Slavearbeider'n

  • Rank
    Slavearbeider'n
  • Birthday 07/12/1995

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo, Norway
  • Kjøretøy
    E36 M3/ E46 328 ESS TS2

Recent Profile Visitors

6852 profile views
  1. Jeg ble anbefalt av kontrolløren å sette på noen biltemapotter. Hvordan det så ut var ikke så farlig så lenge det var festet skikkelig. Fikk ordna noe opplegg med pattøentbånd og mutter og bolter. Skikkelig hjemmemekk. Så ikke ut, men det var heller aldri poenget. På etterkontrollen syns kontrolløren at jeg hadde vært så kreativ og faktisk gjort en innsats for å dempe lyden at ham godkjente den uten nevneverdi testing. Nå skal det også legges til at dette ble gjort på ett Kia verksted der en kompis jobber, så å skru å tjene penger på en M5 tror heller var lite interessant.
  2. Når vegvesenet ikke kan brøyte får en brøyte selv
  3. Slavearbeider'n

    Janmagga’s Z4"m" s54 supercharger swap

    Kult å se denne tilbake på forumet. Følger bygget ditt på facebook, dette blir kult å følge med på.
  4. Slavearbeider'n

    Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor

    Nice, får se når jeg er ute i ditt området neste gang, ikke umulig at jeg svinger en tur innom. Har nå fått prøvd bilen på snøføret i helgen og kan ikke se annet enn at jeg er fryktelig imponert over denne bilen. 205 17'' Nokian med pigg og diffbrems er nesten overlegent på føret det har vært nå i helgen. Bilen er vanvittig lett å kontrollere og veldig forutsigbar når rompa kommer, det ekstra momentet som pressa gir er bare herlig når man holder på. Synd å si det men det er en skam at BMW ikke lenger tilbyr skikkelig mekanisk diffbrems på alle motoralternativer. Moderne antispinn og DSC har blitt veldig bra men de dagene man står fast med en moderne BMW tørr jeg påstå at om bilen hadde hatt diffbrems i tillegg hadde ikke problemet oppstått. Skulle hvertfall veldig mye til før jeg stod fast med M5'en, så lenge det ikke var bakkestart🤣
  5. For å si det sånn du trenger ikke å være Einstein for å skjønne at min bråka litt mer enn normalt når du heisa den opp på bukk hvertfall. Tydelig modifisert, pluss at den var ombygd fra en 520i så mye mulig de hadde sjekket det uansett.
  6. Som bygger opp under påstanden min.
  7. Slavearbeider'n

    Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor

    Hvordan festes dem? Er nok mest hennsiksmessig med lapper bak.
  8. Slavearbeider'n

    Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor

    Da var fronten endelig ferdig. Fikk tak i ett sett brukte orginal nyrer, ett par fester var knekt men de satt forde. Eller den ene er litt løs så må finne en løsning på det etterhvert. Lurer også litt på om jeg skal fjerne tåkelysa og kappe bort festene. Brukter nesten ikke tåkelysa uansett Før: Etter:
  9. Lydnivå blir målt. Hører fort at det sitter en åtter under panseret, da sjekker de hvertfall lyden. Mener de sjekker lyden på ca 4800 rpm. Husker E39 M5'en min ble målt til 103 desibel på ca det turtallet. Skille egentlig ligge på 78 tror jeg. Fikk ikke lov til å kjøre på skogen engang med sånt lydnivå.
  10. Slavearbeider'n

    Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor

    Nei, kjører vel piggfritt rett etter nyttår😂
  11. Slavearbeider'n

    Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor

    Er M3 sperre på den. Alt av drivverk og understell er henta fra en M3, mangler bare S54'n. Sperre, 360 hk og pigg skal bli morro. Men merker jeg skulle hatt 100% sperra fra M3'n. Den er enda livligere
  12. Slavearbeider'n

    Slaven's E46 328 godkjent med ESS Kompressor

    Siden snøen er meldt og i annmars fikk jeg slengt på vinterhjula etter jobb. Fikk tak i noen svært lite brukt 17'' Nokian med pigg til en fin penge for ett par uker siden. Helt ok vinteroppsett. Spacere gidder jeg ikke å montere, bkir så mye gris langs bilen, så hjula får bare sitte inne i hjulbuene. Hjulstillinga ser litt rar ut da det er 2 grader camber foran og 0 grader bak.
  13. Slavearbeider'n

    Sveigis sin e34 535i Shadow line/e28 535i.

    Hvorfor må det benyttes egne dekk til felgene. Er det en funky dimensjon på dem?
  14. Slavearbeider'n

    BMW E46 320DAT winter prep

    Ikke sett noe på noe salt produkt. Men det må nok anskaffes, salta i Oslo vil jo ingem ende ta, så fort det er meldt 1 mm snø så er dem ute med faenskapet. Har mulighet til å ta kollektivt til jobn og kommer til å prøve på det. Kommer til å bruke bilen de dagene det er skikkelig møkkavær og ikke noe særlig oftere enn det håper jeg.