Jump to content

Slavearbeider'n

Members
  • Content Count

    2955
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Slavearbeider'n last won the day on April 17

Slavearbeider'n had the most liked content!

2 Followers

About Slavearbeider'n

  • Rank
    Slavearbeider'n
  • Birthday 07/12/1995

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo, Norway
  • Kjøretøy
    E36 M3/ E46 328 ESS TS2

Recent Profile Visitors

7334 profile views
  1. Ja, fysj bare å få bort disse bensinslukerne. Skjønner at det kan friste med noe annet. Blir kanskje litt ensformig med ''bare'' Z3'er. Mye flott å velge mellom av ulike BMW'er. Spent på hva det evt blir, blir det fortsatt noe litt utenom det vanlig, eller kan det fort komme en litt eldre 3-serie på tunet😜?
  2. Takk for det. Farge til interiøret blir levert i morgen, så det kan bare bli bedre.
  3. Produsenten har fjernet dikloremetan, det gjorde den gamle fin, den tok alt av lakk, den nye ''snille'' versjonen svir ikke på fingra engang🤦‍♂️
  4. Sjekk hardykobling. Hadde akkurat samme symptomer på min 328 E46. Ny hardy gjorde susen. Demonterte også mellomaksling, kryss og opplagring, alt var fint.
  5. Liten snap etter dagens vask. To min senere var det pollen på bilen igjen🤦‍♂️
  6. Motorvask er ikke noe problem. Om du ikke tørr å bruke høytrykkspylern kan du bruke vanlig vannslange. Kjøp enten egnet motorvask middel eller bland egen vannbasert avfetting som Surfex hd. Dekk til luftfilteret, dynamo, sikringsboks, abs pumpe og andre elektriske komponenter med plastposer f.eks. du ikke vil få så mye vann på. Bruk en børste, gjerne en radiatorkost f.eks for å løsne opp skitt og møkk, la produktet virke noen minutter og spyl av. Husk alltid å hold slangen i bevegelse og ikke konstrer strålen mot ett punkt over lenger tid. Spyl bort alle rester og evt repeter om du ikke er fornøyd. Start så opp motoren og la den gå, tørk over med en klut og lukk panseret og la motoren gjøre resten av tørkinga. Etter tørking kan du påføre gummifornyer i motorrommet. Slik gjør jeg det og det har aldri vært ett problem uansett motor.
  7. Da har jeg omsider startet på interiøret. Fortsatt veldig usikker på om jeg skal ha baksete i det hele tatt. Frister mer å lage noen customplater. Har aldri noen i baksetet uansett. Har demontert alt bak og startet med lakkering av lister og armlener om ikke annet. Må også skaffe meg ny locari på førersiden, fikk litt hjuling mellom Åndalsnes og Dombås kan du si. Heldigvis uorginal.
  8. Heldigvis hadde jeg fri idag, ellers så har jeg en jobb som er ganske fleksibel der jeg styrer arbeidstid selv. Eneste kravet er at jeg har kontroll på jobb, har jeg det kan jeg jobbe litt som jeg vil.
×
×
  • Create New...