Jump to content

Slavearbeider'n

Members
  • Content Count

    3362
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Slavearbeider'n last won the day on June 14

Slavearbeider'n had the most liked content!

1 Follower

About Slavearbeider'n

  • Rank
    Slavearbeider'n
  • Birthday 07/12/1995

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo, Norway
  • Kjøretøy
    E36 M3/ E46 328 ESS TS2

Recent Profile Visitors

9021 profile views
  1. Siden Bmw dagene på Rudskogen snart står for tur må jeg ta en runde på bilen. Tok en liten økt på formiddagen og nå i kveld. Har hatt disse liggende i over ett år og tenkte det var på tide og montere disse. Yellowstuff klosser Pluss at jeg har slitt med en skrapelyd fra skiva på førersiden så måtte av med calliper uansett. Utgangspunkt pass.side Så at slitasjevarsleren nesten var brutt En runde med teip som midlertidig fix Etter demontering ble stempelet presset tilbake Fant også ut hvor jeg har subbet ved ganske aktiv kjøring med passasjer. Så må frem med v
  2. Stemmer ang lyden. Sånn lyden er på min også. Helt normalt
  3. Anbefaler å prøve å få på den gummibelgen som går opp fra tunellen og rundt shifteren. Blir veldig mye drivverkslyd og varme som kommer opp der. Jeg synes det var kult første sesongen min å kjøre sånn, men ble smårar på sesong to. Har klart å modde gummien til å passe rundt shifteren nå. Mye mer behagelig å kjøre med 7 det daglige
  4. Jeg har hatt 2.2 med kompressor. Hadde VT1 presse fra ESS. Men tune fra Fekzen leverte den ca 265-270 hk på svinghjulet
  5. Fortsettelse av RSD Kjøpte noe stoff på lørdag, men det var jo selvfølgelig grått og det funker ikke når jeg skal ha sort. Så ble en ny tur på Tema idag og skaffet sort stoff. Spraylim påført Påført på plate Halvveis, fikk banka inn noen stifter da jeg ikke stoler helt på limet Ferdig etter trimming av overflødig stoff Ferdig montert i bilen. Godt fornøyd med resultatet. Tok bare ett år å bli ferdig haha
  6. De GT-R prisene kan man skylde Usa for. De ene og alene har drevet prisene på dem og Supra mk4 til himmelen de siste årene. I 2022 er disse 20 år gamle og kan lovlig importeres inn til statene uten problemer. Ser flere som kjøpte biler i Japan for flere år siden i påvente av å kunne importere dem inn. Om dette er for å tjene penger på rent kjøp og salg er uvisst. Etterspørselen for GT-R og Supra er ekstrem grunnet to bilfilmer. Forstå det den som kan. Helt enig med deg ang 911. Hadde mye heller brukt 2 mill på noe sånt, eller en hel haug av eldre Bmw’er!
  7. Etter en liten kveldstur i går var smilet tilbake igjen og tanken om salg forsvant ett lite øyeblikk! Mer morro for penga tror jeg faktisk man skal lete lenge etter
  8. Har satt i gang med komplettering av rear seat delete. Fant noe papp vi hadde liggende og laget meg en mal etter litt måling og klipping, første utkast så lovende ut: Så var det frem med litt kryssfiner: Verktøy er halve jobben har jeg hørt noen si.... Ferdig etter litt tilpassing med stikksaga Klarte å benytte meg av de orginale festene til sitteputa, lagde åpningene såpass tighte at jeg nå kan presse plata på plass så den går i lås, deilig og slippe å skru fast plata Blir å trekke plata i samme stoff som ryggplata i morgen
  9. Er det ikke bare av med smg styret på kassa, koble på clutchpumpa fra mastercylinder, kode om litt, spakstell og clutchpedal? Selvfølelig mye som må gjøres men skal være greit tror jeg. Sett episoden fra Wheeler Dealers der de bygger om nettopp en e46 M3 til manuell?
  10. Den er fantastisk, har samme selv!
  11. Skal du bruke org shifter eller selvsentrerende?
  12. En M3 fortjener manuell kasse. Min kasse er hverfall grisetight etter å ha blitt bygget om til manuell. Nesten ikke slark med org shifter. Det kan du glemme på en kasse som har vært manuell fra dag 1!
×
×
  • Create New...