Slavearbeider'n

Medlem
  • Innholdsteller

    2165
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    12

Slavearbeider'n vant dagen sist Mai 6

Slavearbeider'n hadde mest likt innhold!

Om Slavearbeider'n

  • Rang
    Slavearbeider'n
  • Bursdag 07/12/1995

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo, Norway
  • Kjøretøy
    E39 M5

Nylige profilbesøk

5225 profilvisninger
  1. Slavearbeider'n

    Frontlys

    Brente reflektorer er nok grunnen. Og ødelagte justeringspinner gjør nok heller ikke ting bedre. Bytt ut reflektorene med morimoto bi-xenon.
  2. Slavearbeider'n

    E39 med E46 m-sport ratt! HJELP!

    Det finnes single stage og dual stage på e39 og e46. BMW gikk over til dual stage mars '99. Om du skal få et dual stage rart til å passe på single stage slepering må du modifisere rattet og sleperingen.
  3. Slavearbeider'n

    Den store finn.no tråden.

    Stakkars kjerringa hans....
  4. Slavearbeider'n

    Angel lights

    Da må du nok koble opp en US modul. Usikker på hvordan da kobling av EL er det værste jeg vet. Du kan gjøre som meg evt. Jeg satte + og minus - pæreholderen, siden ringene mine var av LED ga det feil spenning for Can-bus og blinklysene begynte å lyse. Kodet så bort pæresjekken ed BMW scanner for å slippe de irriterende lysene i instrumentpanelet. Dette funka fint for meg og enkelt å reversere og det kreve i ngen klipping/lodding av ledningsnettet.
  5. Slavearbeider'n

    Angel lights

    Om du kun skal ha lys i ringene og ikke kjøre med Us blink samtidig kan du kjøre + og - rett i pæreholderen fra begge ringene på hver lykt. Den hvite kabelen kan brukes som en trigger kabel, f.eks koble den opp mot kupélyset, slik at ringene lyser når du låser opp bilen.
  6. Slavearbeider'n

    GS-performance camber tårnlager

    Jeg har hørt at folk klager på klunkelyder og fjærer som vrir/spenner seg ved fult rattutslag ved parkering f.eks. Også vet jeg at svært få coilorkit passer så godt med topplageret. Man får liksom ikke mutteren på toppen langt nok ned på stempelt slik at nylonen tar tak. Løsninga blir ofte da å smøre inn gjengene med blå lock tite. Det gjorde hvertfall jeg på både M5'en og E46'n, dog med plater av annen fabrikant, men prinsippet var det samme. Holdt helt fint. De løsnet ikke under mitt eie. Til den prisen mener jeg du burde styre unna @tennbrikket
  7. Slavearbeider'n

    Den store finn.no tråden.

    Hvis det er noen som vet hva selger har røyka, så tar jeg gjerne to... Får jo f31 335d for samme prisen.
  8. Slavearbeider'n

    Prosjekt F80 M3 LCI II

    Kjøpte du Airlift settet nytt? Accuair har ett nytt sett der kompressorene er bygd inn i tanken, mindre å ha i bagasjen og mindre bråk når kompressorene starter. Gleder meg til å se hvordan bilen tar form🤩
  9. Slavearbeider'n

    Den store finn.no tråden.

    Er det en BMW jeg ikke hadde tatt i med grillklype engang, så er det e46 compact. Kult at noen tørr å gjøre sånt. Men den er nok ganske tungsolgt som @awtnevner
  10. Slavearbeider'n

    Bytte av Veivaksel/svingningsdemper 520d

    Koble fra dysene og kil fast en latmannsarm med passende pipe og dra motoren på starter'n. Da gjør motoren jobben for deg. Husk at gjengene er linx.
  11. Slavearbeider'n

    Designer's E92 335i | Vinterdvale

    Vurdert short shift da? E60 545i shifter er helt kanon med zhp kula
  12. Slavearbeider'n

    Designer's E92 335i | Vinterdvale

    Da så. Kommer bare i skinn ja. Men de jeg kjøpte fra trekker om til alcantara. Ser helt oem ut
  13. Slavearbeider'n

    Designer's E92 335i | Vinterdvale

    Trenger ikke å unnskylde deg nå Kjetil. Den kula hadde jeg lenge i M5'en. Så den visste du om innerst inne.
  14. Slavearbeider'n

    Designer's E92 335i | Vinterdvale

    Kan anbefale zhp i alcantara fra cobywheel.com overaskende billig kontra org i skinn.