Halvor89 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Jeg skulle gjerne vært med. Men har ikke lappen enda da desverre Men jeg er med seinere på sommern. Kjenner endel andre som kan bli med og, hvis det ikke er BARE BMW som er velkommen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Mail er sendt til CC ledelsen så da får vi vell svar rimelig kvikt. Bør ikke være noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Xzi: Jo, det er bare bmw'r... Om alle bilmerker kunne komme hadde det blitt litt dumt. Synes vi burde holde oss til kun bmw, som vi også gjør på banetreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Xzi:Jo, det er bare bmw'r... Om alle bilmerker kunne komme hadde det blitt litt dumt. Synes vi burde holde oss til kun bmw, som vi også gjør på banetreff. Helt enig med deg Stian! Jeg understreker det nok en gang så alle får det med seg. Man trenger IKKE være medlem av klubben for å komme. Dette er et felles treff for alle BMW interesserte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg kommer hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Såpass? Er det virkelig så få som er interessert i å møtes for et uhøytidelig treff på Gjøvik? Da skjønner jeg hvorfor Hed/Opp avd. ikke fungerer.. Flott idè synes jeg, bra noen prøver å få til noe Jeg stiller opp jeg vet du.. ikke noe er som å nyte en grillpølse i vårværet med bmw'er parkert rundt Skal prøve å få med et par til jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Såpass? Er det virkelig så få som er interessert i å møtes for et uhøytidelig treff på Gjøvik? Da skjønner jeg hvorfor Hed/Opp avd. ikke fungerer.. Flott idè synes jeg, bra noen prøver å få til noe Jeg stiller opp jeg vet du.. ikke noe er som å nyte en grillpølse i vårværet med bmw'er parkert rundt Skal prøve å få med et par til jeg også Det er bra! Vi har flyttet det til 29. april da det er nærmere våren og muligens bedre vær! Håper det passer for alle Avventer fortsatt svar fra CC ledelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Da har jeg fått "thumps-up" fra ledelsen, og har fått låne nøkler så vi får låst oss inn i bommen på parkeringsplassen der. Går ut i fra at det ikke blir nødvendig å informere politiet.. Mangler bare interesserte nå Vi er i hvertfall 10 biler hvis alle som sier de skal komme, kommer.. Hva mener dere er et passende tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 hallo det er ikke noen møte ang å fin bil du har vel jeg har en sånn ok 318 e36 ikke noe fancy men kan komme jeg ok å snakke med andre bmw folk å da jeg har div planer fremover skal se om jeg kan få med noen flere herfra jeg. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Nei det er et biltreff for alle.. Et alminnelig treff med dekksparking og pølsespising. Artig å møte andre BMW interesserte.. Få med masse folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 måvel være noen muligheter til å få med fler folk skulle man tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 er det den 29 april ca klokkeslett da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Klokkeslett er ikke bestemt enda men blir sikkert rundt 12-1-2 en gang.. Kommer eksakt klokkeslett senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 detta blir nok bra! skal nok få dratt med meg noen flere jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 da har jeg snakket med flere herfra mange viste intresse ang. dette tror det kommer flere herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå