Gå til innhold

Vårtreff CC-plassen Gjøvik 29. april (Nå med bilder!!)

Lien
 Share

Anbefalte innlegg

dra du tar tak i dette lien! neo som tar tak i dette! har det egentlig kommet opp noe oppdatert treminliste fra hedmark oppland?

Det er lite liv i Hed/Opp avdelingen om dagen. Blir vell autoslalom senere i høst, men noe mer enn det vet jeg ikke om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er med på flere lokale treff rundt om kring i mjøs området jeg vettu! pleier å være litt gøy det synes j.. virker som det er mange i hadmark og oppland som er hær på bimmers!

oddis og tech hadde ett veldig fint tiltak i fjor på vikingskjipet husker jeg! var bra oppmøte der! samme var det egentlig på autoslalom ifjor også! den cruising turen ifjor fikk j ikke vært med på pga sur kjærring... men prøver å sette av tid til lokaltreffene som har vært siste året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... kanskje stikke innom en liten tur om jeg rekker :) bilen står nypolert ikke mange kilometerene borte så :) bra noen tar initiativ!!!

Om jeg ikke kommer denne gangen, er jeg ihvertfall å regne med på senere Hedmark/Oppland treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... kanskje stikke innom en liten tur om jeg rekker :) bilen står nypolert ikke mange kilometerene borte så :) bra noen tar initiativ!!!

Om jeg ikke kommer denne gangen, er jeg ihvertfall å regne med på senere Hedmark/Oppland treff!

Bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det utvikler seg til en liten Bimmers lokalavdeling etterhvert tror jeg... Men det har vell du allerede vært inne på før Stian? Var det ikke du og Tech som pratet om dette?

joda, vi pratet på dette. og det gjelder vel fremdeles. vel, nesten.. kremt..

jeg har gått til innkjøp av en Vento. som bruksbil/pendlerbil til jeg får ordnet bmw'n. så bayern blir nok ikke tatt ut før til tidligst sommer'n -08

men, jeg er helt klart med på å få i gang noe med lokallag her på bimmers. Oddis, mAZE og jeg har pratet på dette i lengre stunder nå.

er nok ikke umulig jeg også kommer den 29.apri. gående. hehe.. parkerer nok bilen oppe i by'n og kommer traskende ned på egne bein.. hehe..

Flott tiltak Lien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det utvikler seg til en liten Bimmers lokalavdeling etterhvert tror jeg... Men det har vell du allerede vært inne på før Stian? Var det ikke du og Tech som pratet om dette?

joda, vi pratet på dette. og det gjelder vel fremdeles. vel, nesten.. kremt..

jeg har gått til innkjøp av en Vento. som bruksbil/pendlerbil til jeg får ordnet bmw'n. så bayern blir nok ikke tatt ut før til tidligst sommer'n -08

men, jeg er helt klart med på å få i gang noe med lokallag her på bimmers. Oddis, mAZE og jeg har pratet på dette i lengre stunder nå.

er nok ikke umulig jeg også kommer den 29.apri. gående. hehe.. parkerer nok bilen oppe i by'n og kommer traskende ned på egne bein.. hehe..

Flott tiltak Lien!

Det høres bra ut. Et motstykke til BMWCCN Oppland/Hedmark er nok ikke dumt ;)

Bare å komme det! Flere, jo bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak!

Synes det er litt merkelig at BMWCCN avd. hed/opp har så få treff, det kryr jo av BMW'er her! Og de fleste kjører med stolthet :wink:

Har sendt mail til lederen i avd. hed/opp hvor jeg spurte om det ikke skulle være noen som helt form for treff eller aktiviteter dette året.., var vel i starten av året jeg sendte denne mailen.. Men har ikke fått noe svar. trist :(

Men vi bør passe oss litt når d gjelder lysten til å show'e.. for dem som fikk med seg hva som foregikk på vinstra for en kort tid tilbake, hehe! ( Gatebil skulle lage reportasje, kommer nok i neste gatebil magazine ).

Der var det et par BMW'er som ble litt vel ivrig håndtert.

Det endte med en vill politijakt i ekte Hollywood-stil i en 30-sone :lol:

Kan være kjekt å snakke med politiet, selv om det i utgangspunktet skal foregå rolig for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...