Gå til innhold

Vårtreff CC-plassen Gjøvik 29. april (Nå med bilder!!)


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Sant sant.. Du har ikke en slik tønnegrill liggende har du det? :)

Ikke jeg, men jeg har ett par kompiser som har det liggende. Kan helt sikkert få ordnet noe med de. Men jeg har da evt ikke noe mulighet til å få fraktet den bortover til Gjøvik.

Eller er det å dra det litt langt med grilling? Kanskje litt tidlig på dagen til det? Eller er det kanskje ikke? Hva synes resten av folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir kanskje litt mye stress ja, men hvis interessen er stor så må vi jo bøye oss i støvet :P

Turbo-Knut: Vi kommer til å kontakte politiet så de vet hva vi driver med. Showing kommer ikke til å være tillatt inne på plassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tønne grill j... sammenleggbart stativ på den å.. lagd selv... hehe! men har orker ikke ta med tønna tilbake samme dag det har vært grillet på den... blir hælvete varm! ikke har jeg plass til den hel egentlig!!

men lokal lag på bimmers får oss hedmark oppland gutta, og jente'n.. ingen dum ide det..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal jeg nok gjøre om jeg har fått felgene til da og det andre som skal monteres på før jeg beveger den utenfor garasjen.. Men det er nå en mnd til enda, så burde gå i orden det.

Ellers blir det nok i touringen jeg kommer, men den går da til Gjøvik den å vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...