Nils Jørgen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Har 4 stk liggende i 8*17" men de trenger en shine. Lurer på om jeg skal påkoste dem nye ytteringer (Øke til 10" bak). Har noen av dere sett sånne før? Virker som de er ganske sjeldne. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 pene de der...selge? pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Fine felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Så gamle BBS felger uten krysseiker har jeg ikke sett før.. Det er mye mulig at de er sjeldne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Finnes disse felgene i lakkert utførelse også? Mener jeg har sett noe slikt på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Kan ikke si jeg har sett de før, fine var dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Synes det så photoshoppa ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Synes det så photoshoppa ut jeg Du sier noe der.. Men de var ikke så gale da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Synes det så photoshoppa ut jeg Er nok bare ett dårlig bilde. Disse felgene finnes, da jeg vet om folk som har hatt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 En kjenning av meg hadde slike felger på en E30 en gang. Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 At de finnes er det vel ingen tvil om (har de jo liggende utenfor stuevinduet!) Synes også de er ganske pene når de er i god stand (noe mine ikke er enda). Når jeg først skal bytte ringer, lurer jeg på å gå for 18"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 ser ut som felger som hadde passa bra på ein 70-modell porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Disse kler nok E30 ganske godt også vil jeg tro.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 er det 4x100 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 jævla smuud felga! såg ikkje billige ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå