torodd Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Skal kjøpe nye lykter rundt til hele bilen (blir forlykter og blinklys i første omgang). har bestemt meg for disse baklyktene og blinklysa, men jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal ha hvite eller sorte blinklys forand?? hva mener dere.... er en sort e39 jeg har Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boss Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Det står ikke noe om hvilken farge bilen har, er jo helhets inntrykket som bestemmer. Men jeg ville gått for hvite, siden de andre er det Link to comment Share on other sites More sharing options...
torodd Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 bilen er sort, står i første inlegget Link to comment Share on other sites More sharing options...
E36Cab1 Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Tja,viss du kan finne noen bilder av en svart E39 med begge typene lykter blir det enklere å velge. Begge deler er jo fint spør du meg,men kommer jo litt an på hovedlyktene også da.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth520IA Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Skal du ha hvite blinkere på sidene og bak, synes jeg det er penest med hvite blinkere foran også. Uansett farge på bilen. Det gir et bedre helhetsinntrykk av bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Jeg ville valgt hvite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torodd Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 Tja,viss du kan finne noen bilder av en svart E39 med begge typene lykter blir det enklere å velge. Begge deler er jo fint spør du meg,men kommer jo litt an på hovedlyktene også da.... hovedlyktene er de som sitter som standar på e39 97", er liksom bare blinklys delen på di som jeg skal bytte ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Sort. Det skaper en bedre helhet med frontlykta. Hverfall på E46 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJ Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Jeg ville valgt hvite, siden du skal ha hvit blink bak og på sidene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boss Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 bilen er sort, står i første inlegget Sorry, fikk ikke det med meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Ville valgt hvite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts