Frowzy Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 lurte på om noen har bilder av en E34 med "m5" felger, trenger nye felger og budsjettet er litt "spengt" så tenkte på disse. http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1221# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Jeg hadde en blå 525 ixt med sånne felger. Felgene var like, men mine var mørkere. Kan se om jeg finner bilder. Det er en her på forumet som selger sånne felger billig, kan se om jeg finner link.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=42084 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 De passer ikke til E34. Feil ET Linken som Robin_Isak viser til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frowzy Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 et20 skulle da passe eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 hadde slike felger på min e34. kjøpte de fra eiker. ikke verdens beste kvalitet på de felgene desverre. etter et par mnd`er begynte en av felgene og flasse. falt av store flak med lakk her er et bilde i allefall. 8,5x18 et 20. NB! husk at du må ha senterringer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 SS performance tror jeg har et sett orginale E39 M5 felger som sto på min bil da jeg fikk den. Send mail/ring og hør med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 De passer ikke til E34. Feil ETLinken som Robin_Isak viser til Joda, med senterringer passer de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Nei? ET har ingenting med senterringen å gjøre. Senterring bruker man for å få hjulet til å matche nav/senteret på fjærbeinet. ET går på hvor langt inn/ut felgen står i forhold til nav/sentret kontra hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Vet hva innpress er. Passer hvertfall på ix.... Så hvis den har annet innpress kan det stemme det du sier. Jeg har hvertfall blitt fortalt at eneste forskjell på ix og vanlig e34 er diameteren på navet... Uansett bør det vel kunne løses med spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frowzy Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 vel har snakket med eiker i dag og med 225/40-18 koster de felgene 7000 spenn, (tror jeg da hadde ikke vognkortet i nærheten, men virket som om det var prisen "tilbud" visstnok) var jo slettest ikke dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 IX har ET45 orginalt. I motsetning til resten av 5'r familien som har ET14-20. Derfor passer 3 serie felger til IX, som har ET35-45. Vil tro en spacer hjelper litt på felger med ET35, ekke sikker, folk her som vet det bedre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Her er min kjære gamle e34 med identiske felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå