The_transporter Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 har for og bakstilling med nesten nye dempere skivebremser bak og selges samlet for 1000,- om de hentes fort!!!!!! hanskerom som er strøkent kroner 200,- frontfanger og frontplate 300,- bakluke til touring med bra viskermotor og alle fungerende varmetråder.. bud?? har også girkasse til m40 motor, denne er veldig tight og bra.. 500,- har sideputer til baksetene i touring samt endel smådeler til touring... har sikkert flere småting liggende som dere kan få GRATIS alt kan kjøpes for 1500,- da jeg må kvitte meg med alt!! delene ligger i nes i akershus det er 45 minutter fra oslo i retning kongsvinger.. pris kan diskuteres ved veldig rask avgjørelse ring eller sms meg på 97 95 92 78
The_transporter Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 det meste gis bort gratis utenom forstilling og bakstilling...
The_transporter Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 frontplate og frontfanger har en liten bult... ikke store greiene.. men det syns... til touring har jeg for og bakstilling girkasse til m40 bakasjeromslukene begge sider rollo bagasjeluke med litt smårust.. har også grill med øyelokk har faktisk lykter forran jo... men ene glasset er sprekt da... er linselykter... noe som er standard på touring...
bmwhans Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 har du girbelg? altså trekket over girspaken? må være strøkent uten hull!
The_transporter Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 nei desverre har jeg ikke denne....
The_transporter Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 nja... ser helst at ting blir hentet... da jeg gir det meste bort ved henting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå