Eika Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 jeg får en m5 bakstilling som jeg ikke trenger så da vurderer jeg å selge den kom med bud på komplett bakstilling eller bare diffen.. 3:91 utveksling med sperre bilder kommer i morra
Eika Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 bud over 6000 blir vurdert.. under 6000 gidder jeg ikke for da føler jeg ikke atte det er verdt å selge.. skader jo aldri å ha en diff med sperre ligganes i tilfelle jeg måtte trenge det engang eller hvis det er noen som har komplett m5 skinn intreniør (med taktrekk med takluke) så blir vi enige
Eika Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 får desverre ikke tid til å skru den av og få tatt noen bilder før til onsdag kveld :/
Eika Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 telefon har daua så får ikke tatt bilder :/ tar plass så må få den vekk.. bakstillinga kan selges uten diffen men diffen selges ikke uten bakstilling hvis ikke jeg får bud på begge deler samtidigt kom med bud over 4000kr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå