Gå til innhold

WTCC på Eurosport klokken 16.20


 Share

Anbefalte innlegg

Da er det klart for sesongens første WTCC løp... BMW E90 320si i aksjon :D

Blir spennende å se om Priaulx klarer å ta tittelen for 3.året på rad

343235.jpg

343228.jpg

Neste helg begynner jo Formel 1 sesongen også med BMW-Sauber i storform.. 2 sikre tegn på at det går mot vår & sommer :wink:

wallpaper_6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg at både WTCC og F1 komer igang, men har ikke andre kanaler enn Nrk1 og Tv2....så da sitter jeg her da :?

Får vel dette nye bakkenettet i oktober blir det sagt, så da spørges det hvilke kanaler jeg kan få der?

Har begynt tenkt på sommerhjula da.....blir litt lettere å leve da liksom... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å skaffe parabol, men det er dyrt for å se noen løp i sommermånedene, og jeg irriterer meg over at man må ha et abonnement for hvert TV. Latterlig løsning.

Helt enig i at det er en latterlig løsning. Når man først har kjøpt og abonnerer på en tjeneste, så burde man kunne bruke den fult ut i sin husholdning.

Canal Digital har det siste året hatt et spesielt tilbud for dette på parabol, der abb. nr. 2, 3 og 4 blir drastisk billigere enn hovedabonnementet. Se selv på http://www.canaldigital.no/templates/ge ... 17259.aspx

Når det gjelder Viasat er jo de i "krig" med Canal Digital, så skal du ha dette også så må du ha enda en dekoder (noe som forøvrig er helt på tryne, før kunne man få begge programpakkene på en dekoder). Billigste pakken fra Viasat koster 99,- pr mnd. mener jeg å huske. Er hvertfall nok til å få sett F1...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det greiere med kabel-tv. Jeg har 16 analoge tv kanaler i hvert uttak i huset + hele pakken jeg abbonerer på digitalt på den tv'en vi bruker mest.

Dette WTCC greiene, er det spennende å se på? Har aldri fulgt med på det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette WTCC greiene, er det spennende å se på? Har aldri fulgt med på det før.

Det var ihvertfall meget spennende de første årene da det het ETCC (European Touring Car Championship). To korte løp i stedet for et langt, og alltid masse action. BMW ofte på en eller flere av topp 3 skadet jo heller ikke ikke... ;)

Etter det ble WTCC har jeg ikke hatt tilgang på det, men det skal være samme greia med nytt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk att jeg skal bort ved de tidene.. WTCC er morsomt å se på, og det er jo selvsagt ekstra morsomt å følge med for oss BMW-nerder, da de bruker å gjøre det rimelig bra der. :)

Gleder meg stort til å se på Moto GP også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv tvnor.org, der er det en del kanaler :wink:

EDIT: jøpp det er Eurosport der ja. Bra kvalitet også. så hvis dere ikke har noe imot å sitte på dataen, skulle dere få med dere løpa ja :D

Dæven, dette funka! Takk for tipset!!!

Har nettopp sett på løpet på pc'n, tredobbelt BMW selvfølgelig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...