Gå til innhold

Vanvittig........


newbee
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er vel folk litt mere oppmerksom på slike handler i framtiden, tenker jeg. Ikke så mye Moderator heller kan gjøre med dette. Slettes han, dukker han nok opp igjen med nytt navn og greier, så det er vel best og la dette ligge i ro. Tenker dette "dør ut" av seg selv etterhvert. "Evig eies ett dårlig rykte"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dato Kl Hendelse Poststed

22.03.07 12.54 UTLEVERT 4396 SANDNES

21.03.07 09.27 ANKOMMET POSTKONTOR 4396 SANDNES (SPAR HANA)

20.03.07 10.58 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4068 STAVANGER

16.03.07 18.06 INNLEVERT POSTTERMINAL 3007 DRAMMEN

16.03.07 13.26 INNLEVERT POSTKONTOR 3431 SPIKKESTAD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har skjedd med meg (nå ser jeg at han tydeligvis har ordnet opp) jeg har en sak som ikke er kommet på 6mnd(!) og det er kar ifra østlandet som skulle sende meg ett frontsett.. ikke snakk om rare pengene, men irriterende er det å vite at folk bare gir faen sånn uten videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr:bmw Gunnar får ikke penger av noen av oss,han driver denne siden helt gratis for oss/ham selv så vi kan hjelpe hverandre å selge å kjøpe..er du ikke fornøyd med den bra jobben han gjør,får du jo finne en annen side :wink: går jo ikke an å klage på en som driver dette gratis for oss andre :cry: han gjør så godt han kan,å jeg må si han gjør en veldig bra jobb,stå på 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud er det så vanskelig og få til og få ett likt system som på qxl? har admin ikke tid til det selv for han har for mye og gjøre, må du jo sette bort jobben til en som har tid og resusjer til det.

Nå er ikke dette mitt forum, selv om jeg er moderator her. Men jeg kan nok aldri tenke meg at Gunnar ønsker dette forum som et "QXL-lignende" opplegg. Til salgs-delen er ment som en gratis tjeneste for de som ønsker å bruke den. QXL tar betalt for å ha ting for salg, og dermed har de ogå råd til å ha folk i arbeid til å håndtere dette + div andre ting.

Mitt råd er å være forsiktig, og gjerne sjekke opp litt i forkant. Å skjelle på moderatorer synes jeg ikke er på sin plass her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...