Sevenord Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Jupp, fram med passet når man skal på polet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 ta med deg passet og stikk innom politistasjon! så skal du får en midlertidig kjøreseddel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Wee, som jeg satt å håpet på innerst inne så hadde jeg glemt/ikke fått tilbake førerkortet etter den alvorlige fartstoverskridelsen min Så da var førerkortet tilbake i trygge hender Som ventet fikk jeg også påpakning av betjenten, som forøvrig var utrolig hyggelig og imøtekommende. Liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Å du fikk på pakning pga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Han lurte på om jeg hadde blitt irritert over å ha blitt stoppet. Ja sa jeg, selvfølgelig. Fordi dem hadde meldt videre at jeg hadde "spølt" når jeg svingte ut på veien. Ja sa jeg, det var glatt ute men jeg accelererte nå det som var nødvendig for å komme meg framover. Det var vist å vise disrepect, noe som i bakhodet mitt sikkert var litt av cluet også... Men å si at jeg spølte ut er jo bare bullshitt.. Småruset meg nå bare ut derfra etterpå, blir vel anmeldt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Ved nærmere ettertanke har jeg ikke annen id en pass. Ehr. Hentar du pensjonen på posten, som alle over 80? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Det jeg trur han mene er om du ikke har bankkort med id på, men det han sikkert ikke tenkte på er at de som har bla. Skandiabanken ikke har id på sine kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Da var jeg med. Stemmer det, har Skandiabanken så førerkortet er eneste "vanlige" id'en jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå