Gå til innhold

BMW 520i E34 '91 (Førstebil)


tmy
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er ble min førstebil. Kan vel ikke kalle det et prosjekt enda, siden jeg ikke har inntekt engang. Men blir gjort noe etterhvert, og når jeg får meg en jobb kommer det til å skje en del :)

Prioritets listen så langt, siden jeg ikke har inntekt for tiden så det kommer ikke til å gå fort. Men med tiden vil det komme sakte men sikkert

- Tåkelys fremme på passasjer siden må byttes. (Kjøpt)

- Angeleyes lykter.

- Film på bakrutene.

- Senking, 40mm tror jeg.

- Lakk skader når jeg har råd.

- Nye sommerfelger.

- V8 Front.

- Styling kit, usikker på hvilket.

- Ny Spoiler

- M5 Speil.

- Kraftigere Forsterker.

Laster opp alle bildene på første siden, de ligger i rekkefølge fra dag 1.

bmw520i014.jpg

bmw520i013.jpg

bmw520i006.jpg

bmw520i003.jpg

bmw520i011.jpg

bmw520i004.jpg

bmw520i015-1.jpg

bmw520i017.jpg

bmw520i016.jpg

bmw520i009-1.jpg

520i003.jpg

520i002.jpg

520i001.jpg

520i004.jpg

520i006.jpg

520ii003.jpg

520ii001.jpg

520ii007.jpg

520ii006.jpg

bm520002.jpg

bm520008.jpg

bmw5011.jpg

bmw5013.jpg

new002.jpg

new005.jpg

new006.jpg

new007.jpg

IMG_0335.jpg

IMG_0336.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er temmelig sikker på at sommerfelgene er 16"..

m5 speil, hvordan ser dem ut?. Aldrig sett dem :)

Orker ikke vaske bilen fordi den blir skitten med en gang uansett, er så dårlig vær og føre her oppe i Bodø nå for tiden, så det hjelper lite, men forsto poenget.. Den er _jævelig_ skitten :oops:

Og takk skal dere ha begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den fra Steigen, litt utenfor Bodø. Har vært i den familien hans i et parr år i følge det han fortalte meg vertfall. Også er den importert fra Tyskland, aner ikke når osv men kan godt høre om det er intresangt. :)

Et spm ang grillen fremme på bilen, prøver å ta den av for å justere nærlysene, de er litt løse og de må stilles litt opp. Men grillen sitter fast.

Har tegna på bilde her :)

520i004-1.jpg

Det sitter fast under den gule linjen, finner ikke noen hengsler eller skruer for å få av listen under lyktene. Har skrudd av øyelokkene over lyktene, tok bare et gammelt bilde for å vise.

Hvor er evt skruene / hengslene for å få av den lista under, eller er det en spesiel måte å hekte grillen av på?. Beklager at jeg har så lite peiling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil da, og flott at det ble bmw :D

Første pri: Vasking(men du nevner dårlig vær/føre,sikkert slafs og vann overalt,muligens vente med vasken da,hehe), fjerne M-emblemet bak.

Gjør det vanlige,felg, litt senk, bytte til m5-front om du vil at den ska se freshere ut. Eller beholde den orginale looken, ekke dum den heller :D

Og nevnt her, m5 speil er jo å fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil da, og flott at det ble bmw :D

Første pri: Vasking(men du nevner dårlig vær/føre,sikkert slafs og vann overalt,muligens vente med vasken da,hehe), fjerne M-emblemet bak.

Gjør det vanlige,felg, litt senk, bytte til m5-front om du vil at den ska se freshere ut. Eller beholde den orginale looken, ekke dum den heller :D

Og nevnt her, m5 speil er jo å fint.

Takk :) Tja, liker bmw utsenet også er det jo artig med rwd!

Skal fjerne M-Emblemet ja, det tenkte jeg med en gang jeg så bilen for første gang, men har vært litt forsiktig med det siden det satt ganske godt, har verken sitrus eller voks, men skal få kjøpt dette så fort som mulig slik at jeg kan få det fjernet!

m5-front.. hørtes intresangt ut, ligger det også på schmiedmann?

Kan du ta litt bedre bilder av bilen bakfra? :)

Ser at du har en liten spoiler på bagajeluka, men det var veldig utydelig.. :roll:

Ja det kan jeg godt, går ut å tar bilder med en gang jeg.

ser ut som de er festet med klips(nr 9 og nr 3(?))..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=20

Takk, tror det blir litt vanskelig å komme til nedi der men skal nok få det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at det tar litt tid med bildene :), prøver å lodde på Varme apparat viften, fant ut en måte å få den i gang, skal se om det går greit med litt lodding. Skal laste opp bildene når jeg er ferdig med vifta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at det tar litt tid med bildene :), prøver å lodde på Varme apparat viften, fant ut en måte å få den i gang, skal se om det går greit med litt lodding. Skal laste opp bildene når jeg er ferdig med vifta.

Greit det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aequitas: Her er noen bilder av rompa og spoilern som du ba om.

520ii001.jpg

520ii002.jpg

520ii003.jpg

Siden bilen er nyvaska og fin tok jeg et par ekstra!, hehe :)

Må bli litt bedre vær så skal jeg få vaska den skikkelig, det er jo grusomt å se på. Det vises faktisk mye bedre på bildene at den er skitten.

G-A: Tok bilder av sommer felg og dekk, siden du lurte på det.

520ii007.jpg

520ii006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...