Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt problemer med nye bilen og lurte på hva som kan være feil.

1. Sentrallåsen funker ikke på Passasjer døra , men på de andre.

2. Takluka går kun opp, ikke bakover og lukker seg igjen seff. men, vil helst ha den helt tilbake i solsteika. det er El. Takluke.

Får også opp en feil melding på kjørecomputeren, men husker ikek hva, kan jeg finne ut etterpå... kan disse kjørecomputerene omprogrameres til engelsk? litt kjipt å ha det på tysk :(

Skrevet

du setter tenninga i posisjon 1. også holder du inne den høyre av de to knottene inne i speedo. hold den inne helt til det står english. da slipper du knottten og har fått deg engelsk kjørekomputer

Skrevet
du setter tenninga i posisjon 1. også holder du inne den høyre av de to knottene inne i speedo. hold den inne helt til det står english. da slipper du knottten og har fått deg engelsk kjørekomputer

Takk for tipset, hadde det bare funket :( Holdt inne i 7 lange og 7 breie... skjedde ingenting

Skrevet

hold knappen inne FØR du setter den i posisjon 1 og gjenta denne operasjonen til rett språk dukker opp.. kun KM skal lyse i posisjon 1... alt annet lyser ikke før posisjon 2...

Skrevet
hold knappen inne FØR du setter den i posisjon 1 og gjenta denne operasjonen til rett språk dukker opp.. kun KM skal lyse i posisjon 1... alt annet lyser ikke før posisjon 2...

Enten så gjør jeg det feil eller så er det noe galt med bilen... men får det ikke til :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...