Gå til innhold

Problemer E34 525i 24V


Larslol
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med nye bilen og lurte på hva som kan være feil.

1. Sentrallåsen funker ikke på Passasjer døra , men på de andre.

2. Takluka går kun opp, ikke bakover og lukker seg igjen seff. men, vil helst ha den helt tilbake i solsteika. det er El. Takluke.

Får også opp en feil melding på kjørecomputeren, men husker ikek hva, kan jeg finne ut etterpå... kan disse kjørecomputerene omprogrameres til engelsk? litt kjipt å ha det på tysk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du setter tenninga i posisjon 1. også holder du inne den høyre av de to knottene inne i speedo. hold den inne helt til det står english. da slipper du knottten og har fått deg engelsk kjørekomputer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du setter tenninga i posisjon 1. også holder du inne den høyre av de to knottene inne i speedo. hold den inne helt til det står english. da slipper du knottten og har fått deg engelsk kjørekomputer

Takk for tipset, hadde det bare funket :( Holdt inne i 7 lange og 7 breie... skjedde ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold knappen inne FØR du setter den i posisjon 1 og gjenta denne operasjonen til rett språk dukker opp.. kun KM skal lyse i posisjon 1... alt annet lyser ikke før posisjon 2...

Enten så gjør jeg det feil eller så er det noe galt med bilen... men får det ikke til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...