528iiiii Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Har endelig fått spylt bilen og tatt noen bilder med de nye 19 tommerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Nice!! E60 M5 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Sitter selv og tripper for å få på sommerfelgene, men tørr nok ikke det enda jeg iallefall. Uansett så er det der pene felger, og leser jeg tankene til bilen, tror jeg den skriker etter en senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Er kopier av det iallefall Noen som har forslag til senkesett jeg kan bruke i kombinasjon med de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Allerede? Målet er om en måned her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Det var tidlig Gleder meg til det blir tid for sommerdekk i nord også, er faktisk føre for det nå, men tviler på at vinteren har helt sluppet taket enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Det er vel litt tidlig...?? Kan fortsatt være glatt om morran og på natta.. Greit å være optimist, men tror ikke jeg hadde turt å lagt om enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Ja der er nok kanskje litt tidlig, som det går an å se på noen av bildene så er det endel snø igjenn her og, men jeg har en Golf med piggdekk hvis det skulle ligge mer snø på veien imorgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Litt offtopic, men Toro har jeg sett den bilen din før i Arendal?? Lurer på om du kan ha kjøpt den av en kompis av meg? Glenn Torodd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Fikk vårfølelsen i uka som gikk jeg også og la om på torsdagen så du er ikke den eneste som kjører rundt med 19" ere og sommerdekk hehe. Tenkte det gikk greit jeg da jeg også har en VW med vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Hva i all verden har skjedd med pottene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Satt på mine i går jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Enderørene skrår inn mot hverandre som en V eller A uten streken hvis det er det du mener Synest ikke det var noe fint med de skrående nedover og det var de eneste enderøra som passet og ikke tok en måned og en formue å få tak i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Pen bil Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Litt offtopic, men Toro har jeg sett den bilen din før i Arendal?? Lurer på om du kan ha kjøpt den av en kompis av meg? Glenn Torodd?? Stemmer det, hentet den i arendal i begynnelsen av desember. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå