Aleks Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 når du vrir på nøkkelen så tenner ikke bilen hvis ikke sensorene er der. men starteren går rundt og motoren går rundt. og den pøser på med bensin. men den vil ikkje tenne pga sensorene.. men d er jo ikke sikkert d er derfor den ikke starter.. bare et forslag...
bull7 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 tusen takk for svar hvertfall.... jeg skjønner svært lite av bilen.....
Dirty Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 selv om LMM er gåen så starter bilen! har du skjekket at du har nok strøm på batteriet da
bull7 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 ja det er ganske logisk at batteriet er det første man skjekker da! og ingen feil med det! men det er bensin inn på motoren men det kjem ikke ei dråpe ut retur slangen igjen.
02 Touring Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 det har jeg prøvd.... jeg vet at motorn får bensin... derfor jeg lurer på om luftmengdemåleren er ødelagt... jeg prata med stefaren min som jobber på bmw... og han mente at luftmengdemåleren kunne ha satt seg.. han mente at de var en svakhet på bmw.... derfor jeg lurer på hva dere mener? Ta en prat med stefaren din.
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Høres ut som du kan ha lite bensintrykk.. Se om du får lånt en bensintrykkmåler å koble på.. Har hatt dette problemet selv, men da var det btr som var gåen, men det er det jo ikke på din siden du ikke har noe bensin i retur. Altså: sjekk bensintrykk.
330xi Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Du kan jo evnt se om motoren drar falskluft noen sted....
tommy1981 Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Tror også svinghjuls føler(e). Kan vær et Helv#te å få ut. Eller styreenheten din(mest sansynlig).
bull7 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 tro det er tenningsmodulen jeg... bilen tenner ikke eller nå..... noen som vet hvor mye den koster til m40 motoren? jeg finner den ikke på nettet....
Scirre Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 jau sjekk falskluft. jeg hadde samme symptom på e30'n min, da var det luftfilteret som var fullt av snø som hadde fryst på over natta potte tett
bull7 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 det er ikke falsk luft... men null tenning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå