bull7 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 jeg har en e36 316i.... 92 mod... m40 motorn.... den vil ikke starte. starter nesten vær gang men mangler det lille ekstra for å starte... den får bensin og det er gnist..... noen som vet hva annet jeg kan skjekke? eller hva feilen kan være?? veldig takknemlig for alle svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 "det er gnist" Hva legger du i det? Hatt pluggene ute mens du starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppheimen Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 kondens i bensinen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 hadd ute pluggene og lagt dem på gods..... gnist der... nei ikke kondens.... flere gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 kan det være luftmengdemåleren som har tatt kvelden??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dvil Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Prøv å gi'n litt startgass. Da vet du om det er mangel på bensin som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 det har jeg prøvd.... jeg vet at motorn får bensin... derfor jeg lurer på om luftmengdemåleren er ødelagt... jeg prata med stefaren min som jobber på bmw... og han mente at luftmengdemåleren kunne ha satt seg.. han mente at de var en svakhet på bmw.... derfor jeg lurer på hva dere mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 det har jeg prøvd.... jeg vet at motorn får bensin... derfor jeg lurer på om luftmengdemåleren er ødelagt... jeg prata med stefaren min som jobber på bmw... og han mente at luftmengdemåleren kunne ha satt seg.. han mente at de var en svakhet på bmw.... derfor jeg lurer på hva dere mener? Hvis luftmengemåleren er gåen, kan du koble fra ledningen og så prøve å starte, bilen skal da starte i et nødprogram. Crc er begynt å selge rens for luftmengdemålere, men aner ikke om dette er noe som fungerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 det har jeg prøvd, men bilen går ikke i nødprogram.... det var det jeg trodde bilen skulle gjøre å... men det skjer ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 kan d være en svinghjul sensor som har tatt kveld? hvis det er slik på disse. d går eg ut i fra.. selv om eg ikkje er sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 hvilke symptomer får jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 en kamerat av meg som hadde en porche 944 hadde dette problemet. da gikk motoren rund den fikk gnist til plugger og motoren fikk bensin, men pga at sensorene ikke var der så startet den ikke. (de hadde hoppet utav) Det som skjer etter slik som jeg har forstått d så går jo selfølgelig svinghjulet rundt. og d har noen tapper i seg som ska treffe noen andre sensorer som gir beskjed videre til hjernen når den ska antenne.. har med timing og slikt å gjøre.. (gi beskjed om det er feil) er ingen ekspert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 tusen takk for svar... vil bilen være etter noen ganger da? så den nesten starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 forstod ikkje helt ka du spurte om der.. vil bilen være etter noen ganger da? tok ikkje helt den setningen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 så bilen nesten starter. at den tenner når man vrir på nøkelen når den har stått noen dager.... men starter ikke... bilen har startet en gang, men ingen respons på gassen... ikke gasswirern... den er hel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå