Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg? jeg blir snart gal!


bull7
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har en e36 316i.... 92 mod... m40 motorn.... den vil ikke starte. starter nesten vær gang men mangler det lille ekstra for å starte... den får bensin og det er gnist..... noen som vet hva annet jeg kan skjekke? eller hva feilen kan være?? veldig takknemlig for alle svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg prøvd.... jeg vet at motorn får bensin... derfor jeg lurer på om luftmengdemåleren er ødelagt... jeg prata med stefaren min som jobber på bmw... og han mente at luftmengdemåleren kunne ha satt seg.. han mente at de var en svakhet på bmw.... derfor jeg lurer på hva dere mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg prøvd.... jeg vet at motorn får bensin... derfor jeg lurer på om luftmengdemåleren er ødelagt... jeg prata med stefaren min som jobber på bmw... og han mente at luftmengdemåleren kunne ha satt seg.. han mente at de var en svakhet på bmw.... derfor jeg lurer på hva dere mener?

Hvis luftmengemåleren er gåen, kan du koble fra ledningen og så prøve å starte, bilen skal da starte i et nødprogram. Crc er begynt å selge rens for luftmengdemålere, men aner ikke om dette er noe som fungerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kamerat av meg som hadde en porche 944 hadde dette problemet.

da gikk motoren rund den fikk gnist til plugger og motoren fikk bensin, men pga at sensorene ikke var der så startet den ikke. (de hadde hoppet utav) :?

Det som skjer etter slik som jeg har forstått d så går jo selfølgelig svinghjulet rundt. og d har noen tapper i seg som ska treffe noen andre sensorer som gir beskjed videre til hjernen når den ska antenne.. har med timing og slikt å gjøre.. (gi beskjed om det er feil) er ingen ekspert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bilen nesten starter. at den tenner når man vrir på nøkelen når den har stått noen dager.... men starter ikke... bilen har startet en gang, men ingen respons på gassen... ikke gasswirern... den er hel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...