thomkleven Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Skal senke 520en samtidig som den er på verkstedet for annen rep. Trenger et billig senkesett, med bra kvalitet. Må være TÜV papirer. Er det vanskelig å få goskjent med tyske papirer? Sette bør ligge mellom 1000 og 2000, men billigst mulig self.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garasjesalg Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Billigst mulig senking er vel å kappe orginal fjører med en eller to ringer, men ikke akkurat anbefalt..Sjekk styling tech, de har noe greier til salgs. Senkefjører. Kvaliteten på de vet jeg ikke da jeg ikke har noe erfaring med supersport selv. Men kan tenke meg at cobra eller jamex har noe billig men kvaliteten på de kan vel diskuterest. Man får d man betaler for Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad|oS Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Under 1000kr: www.eiker.com Under 2000kr: www.gsbildeler.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomkleven Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 Takker for tips... Ringte GS Bildeler, og handlet et 50/20 senkesett. Uvisst hvilket merke. Glemte såpass.... Hehe. Skal monteres med nye Sachs ST dempere. Er originale spec's på disse, men han mente på det skulle gå helt fint... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad|oS Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Er litt skeptisk til å ha 50mm senk på orginale dempere. Er vel en uskreven regel om at man kan senke opp til 40mm med orginale dempere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garasjesalg Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Er sachs ST orginale dempere da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts