kim MPower Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Overskriften sier vel det meste, noen som har bilder av E46 med valsede hjulbuer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Denne er vel breddet pittelitt også, men du ser da hvordan det blir.. Ligger noen flere bilder på http://www.automote.no Hvor store hjul skal du ha siden du skal valse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruberhai Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Hm.. Dårlig bilde, men dette er ett bilde av min gamle E46 som jeg valset hjulbuene på. Jeg har kun brettet inn kanten på innsiden av hjulbuen, slik at den ser orginal ut fra utsiden, og slipper subbing av dekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruberhai Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cubetito Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Hm.. Dårlig bilde, men dette er ett bilde av min gamle E46 som jeg valset hjulbuene på. Jeg har kun brettet inn kanten på innsiden av hjulbuen, slik at den ser orginal ut fra utsiden, og slipper subbing av dekk. hvor mye hadde du senket den på bildet da? og dimensjon på dekk og felg/inress/bredde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts