Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Fikk med et lite hefte da jeg kjøpte lyktene. Er dem sota DE lyktene de selger på GS bildeler. Noen som har fått disse godkjent av biltilsynet?
ehrnst Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Du fikk med TÜV-papirer? I så fall er de typegodkjente i norge
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Det står ikke tuv på papirene, men det står "Kraftfahrt - Bundesamt" Hva betyr dette? Har snakket med det lokale bniltilsynet og godkjenning var ingen problem om jeg hadde de nødvendige papirer..
Tommy Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Jeg fikk beskjed om at disse ikke trengte å godkjennes, det holdt at du hadde papirene i bilen.
hartgecab Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Er det nødvendig å godkjenne det da ? Du tenker på de fronlyktene som er litt mørkere en de orginale? edit: altså disse? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4125.jpg Bør ikke godkjenne disse..
Larsinnj Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Kraft kopler ut - Føderal byrå, står det der.. Hørtes litt merkelig ut men.. www.freetranslation.com er en fin side å oversette på..
bmwmsport Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Kraft kopler ut - Føderal byrå, står det der.. Hørtes litt merkelig ut men..www.freetranslation.com er en fin side å oversette på.. Høres en smule merkelig ut ja.. hehe Kraftfahrt Bundesamt er det tyske Biltilsynet..
Peer Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Du kunne spart 1300,- ved å kjøpt de på schmiedmann istedenfor Men tror ikke du trenger å godkjenne de, jeg har samme, og har ikke fått noe pes på de!
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Er det nødvendig å godkjenne det da ? Du tenker på de fronlyktene som er litt mørkere en de orginale?edit: altså disse? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4125.jpg Bør ikke godkjenne disse.. Er dem lyktene ja.
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Du kunne spart 1300,- ved å kjøpt de på schmiedmann istedenfor Men tror ikke du trenger å godkjenne de, jeg har samme, og har ikke fått noe pes på de! Vet, men de sto på en bil jeg kjøpte for en stund siden, og tok dem av før jeg solgte bilen igjen
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Skal ha allt godkjent i vognkortet. Fikk høre at det står "N" på dem og da trenger man ikke godkjenning..? På papirene står det også "allgemeine betriebserlaubnis (ABE)" ?? Videre i papirene står det "Das zuruckgegebene Muster ist so aufzubewahren, das es noch funf jahre nach Erlosen der ABE in zweifelsfreiem Zustand vorgewiezen werden kann."
verticalescape Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Du kunne spart 1300,- ved å kjøpt de på schmiedmann istedenfor Men tror ikke du trenger å godkjenne de, jeg har samme, og har ikke fått noe pes på de! Koster 1700,- på koed. (+ moms da, men sparer fortsatt mye) Fikk mine derfra forige uke
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Du kunne spart 1300,- ved å kjøpt de på schmiedmann istedenfor Men tror ikke du trenger å godkjenne de, jeg har samme, og har ikke fått noe pes på de! Koster 1700,- på koed. (+ moms da, men sparer fortsatt mye) Fikk mine derfra forige uke Fikk du med slike papirer som jeg har? Skjønte du noe av dem?
verticalescape Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 fikk med ett lite hefte ja, men skjønner ikke ett ord tysk, så vi er nok like langt
Jørgen Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 vitsen med å godkjenne det a? er det E merket, er dem lovlige... tut å kjør =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå