Gå til innhold

Eide De blå apekattene atter en gang..


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Artig lesning.

Vil alltid være stor spredning i alder på et forum som har 6000 medlemmer.

Innleggene vil bli deretter.

Dette er nok et faktum administratorer / moderatorer ikke kan gjøre noe med.

Så lenge innlegget ikke er støtende eller injurierende ser jeg ikke problemet med at formuleringene er "barnslige".

Selvfølgelig ønskelig at man prøver å skrive nogenlunde bra norsk, og unngår slang, sms språk etc.

Enig der! men EID er ikke sleng eller sms Språk 8)

ja jeg vet jeg skriver elendig norsk, men det kan jeg ikke noe får sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dirtydicky, jeg synes dette var en gøyal tråd! artig å lese om hvordan folk slipper unna polisen. alle kan ikke like denne tråden for folk har delte meninger. det er bare snakk om å uttrykke seg riktig. blir mye misforståelser. er enig i det med politiets prioriteringer. de er helt feil. de skal bøtelegge folk som ikke har en sur refleksvest, men en mann som dreper en i oslo blir lagt inn på sykehus fordi han mener han ikke var stabil i gjerningsøyeblikket og "husker ingenting av det som skjedde". det blir litt feil.. mener ikke at det ikke skal være politi på veiene men det går an å være litt medgjørlig!

og utrolig festlig å høre om deg som skulle få bot for å ha stoppa på stopp forbudt. når det var snuten som stoppa deg :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og utrolig festlig å høre om deg som skulle få bot for å ha stoppa på stopp forbudt. når det var snuten som stoppa deg :):lol:

He he ja ble j..... forbanna der og da men tok til fornuft og lo litt av det og han :P

Viste jo selv att jeg kom til å få medhold i dette, og spesielt når det stod 4 biler foran meg som stod PARKERT på parkering forbudt!:) godt med bildebevis :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Synest det var mange idiotiske komentarer her og mange bra komentarer :)

Eg miste respektet for trafikkpolitiet meir og meir for kvar dag som går!

Naboen min heime i Sogn er jo han som har UP-en i sogn og fjordane. Og han sa det at politiet ikkje har lov til å ta hånda inn i bilen, eller støtte seg på bilen når han snakker med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje politiet be deg om å ta vinduet heilt ned???

Jo det kan de. De kan gi deg de dummeste ordre som du er nødt til å følge. Det er faktisk straffbart å ikke adlyde politiets ordre.

Sitat fra dine rettigheter:

I utgangspunktet har politiet rett til å herse med deg som de vil, mens du har ekstremt få rettigheter i forhold til politiet. Politiet kan når som helst kreve at du fjerner deg fra offentlig plass og de trenger ikke gi noen begrunnelse for å bortvise deg. Det er faktisk forbudt å ikke følge politiets ordre, uansett hvor meningsløs ordren måtte være. Politiet kan også kreve at du viser hva du har i lommene.

Hmm...kor har du funne dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...