Gå til innhold

Hva i pokker skal jeg gjøre med motoren nå?!?!?!?!?!?!


polyfibe
 Share

Anbefalte innlegg

et lite apparat eller i det minste litt vann burde alle ha i bilen egentlig. selv om en vannflaske kanskje ikke har veldig mye hjelp er det noe i alle fall...

Jeg skal vertfall ha et lite pulver apparat under setet eller no.. Om man har mistanke at det brenner, så bruker man ikke mange sekunder på å stoppe bilen, gripe tak i apparatet og spyle.. Tror man kommer veldig langt med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håhå...

jeg hadde en motorbrann engang :( det er ikke kult.. jeg hadde en masta 929 stv,som bensinpumpa datt av på... så fikk tak i en 325i pumpe :P og kom meg ned til bensinstasjonen med den..

kompissen stod og fyllte... så satte han seg inn, vrei om tenninga... bensina flomma over i forgasseren... tok fyr i hele motorromet forran pumpa...

så kom det en tulling og heiv ei bøtte vann på bakken under bilen !?!

heldigvis så stod brannvesenet i krysset der da så vi fikk hjelp :P var i tillegg mc-treff der,og alle hadde parkert over tankene i bakken :)

tør ikke tenke på konsekvensene der ass...

det hele endte med skrubbsår og brannvesenet ba oss holde oss der til snuten kom? jaja... endte med at vi dytta bilen rundt hjørnet og heiv oss inn i min gamle 325i e30 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...