Gå til innhold

M3 Turbo.


TurboTore
 Share

Anbefalte innlegg

Har TÜV-papirer på både senking og hjul,men hadde sef lagt det ut av bilen da jeg ryddet i all hast fredag kveld/natt.. Vognkortet lå også igjen og jeg tror han trodde passe mye på meg da jeg sa det... :)

Blinklysene har aldri vært der og jeg mener bestemt den er importert som flyttegods noe som gir andre regler. Dette kunne ikke han se på skjermen sin sa han,men han bommet jo et år på først gangs reg. også så..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Sinnsykt tøft prosjekt :P
sinnsykt rått!!!!
pløyd gjennom hele tråden din nå Jan Tore, og jeg må si det er et rått bygge du har laga deg :) Lykke til videre med resten av benkinga!
sinnsykt fett proskjet:d tror på deg når du sier det koster penger ass:P hvor fikk du tak i motoren? pris? lykke til,, detta blir bra

Takk for det alle sammen,hyggelig at dere liker det dere ser! :)

Pris på komplett,startklar motor vil avhenge mye av hvor lista legges og dermed hva man putter på av deler og hvor mye man gjør selv,men..regn med 100-150K. I tillegg får du da selvfølgelig andre nødvendigheter som understell,bremser etc..

hvilken str har du på eksoshuset på turboen? vurderer samme turbo og lurer på om jeg skal gå for 0.63-0.82-1.06? er snakk om en 3 liter...

Gå for 1.06 huset! Jeg har ladetrykk allerede ved 1900omd/min og en 3-liter med riktig komp.forhold lader nok ikke såå mye senere. Dessuten er den med oppover hele registeret så den er ganske optimal! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...