Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter nye felger.

Var innom Dekk Spesialisten i dag, der de hadde en felgpakke med rimelig freske sommerfelger.

Dette var av merket R-Tech (noen som har noe erfaring med merket?) og var 8,5" foran og 9,5" bak med ET 35.

Kunne leveres med 225/40-18 foran og 255/35-18 (eller 265/35-18) bak.

Jeg synes jo 265 hørtes litt rått ut, men kanskje litt for breit?

Noen som har erfaring med dette inpresset og bredden 255/265 på E36 coupe?

Har M-tech dempere og fjærer bak (og foran forsåvidt), dvs. rundt 15 cm senk. Må det valses noe her tro?

Er også på utkikk etter 40mm senkefjærer foran. Kun foran altså. Noen som vet hvem som selger kun til front? Har bare funnet sett med front og bak.

På forhånd takk :)

Skrevet
mener schmiedmann selger senkefjærer bare foran!

Se der gitt :) Takker!

Stod 40-60mm foran da.. Det vil si? Kan man bestille enten 40 eller 60? Vet du noe om det? :P

Skrevet

225-40-18 på 8,5" et35 går helt fint! Dette kjørte jeg med ifjor..

255-35-18 subber skikkelig med 8,5" et35 og litt senk..

Med 9,5" så blir det nok ikke bedre, evt må det bli pga mer strekk på dekket.

Skrevet

Ok. Takk for svar!

Valsa du for å få det bedre bak eller var ikke dette din bil?

Evt. hvordan ble dette?

Dekk Spesialisten ordner vel valsing au, så får håpe på en hyggelig pakkepris hvis dette trengs ihvertfall.

Skrevet
mener schmiedmann selger senkefjærer bare foran!

Se der gitt :) Takker!

Stod 40-60mm foran da.. Det vil si? Kan man bestille enten 40 eller 60? Vet du noe om det? :P

Det er jeg desverre ikke sikker på, men bare å ringe dem sikkert så får du nok svar :)

Skrevet

Nå kjører jeg sedan og ikke coupe, men kjører med 18X9,5 et43 bak, med 255/35 Falken dekker :D

Så med et35 vil det subbe ganske så mye! På min subber det med folk i og storfart over dumper, og jeg har "brettet" inn innerkanten på hjulbuene. Så vil nok tro at du må valse en god del med det inpresset. Kjører forresten med 40/15mm H&R senk :wink:

Skrevet

Har kommet en del arti dekk dimensjoner nå med veldig lav profil. så med 255/30-18" så vil jeg tro att man slipper unna den værste subbinga 8) Det er jo bare å dra ut skjermen litt og legge på noen bump stops på demperen så blir det stopp før skjermen 8)

Skrevet

Ok. Takk for svar!

Valsa du for å få det bedre bak eller var ikke dette din bil?

Evt. hvordan ble dette?

Dekk Spesialisten ordner vel valsing au, så får håpe på en hyggelig pakkepris hvis dette trengs ihvertfall.

Byttet til 225 dekk jeg da jeg alikevel måtte kjøpe nye dekk :wink: Men subbet fortsatt litt med noen baki...

Men med felgene jeg har nå (8,5" org M felg) så subber det ikke i det hele tatt(3 baki) med 235 dekk..så innpress har mye å si, vet dog ikke hva det er på M felgene..

Skrevet

Har 9,5" felg forann og 10,5" bak, med 235/30/19 og 265/30/19 og rimelig mye vals... Og det subber greit mye med mer enn 1 baki... Men ellers funker det helt greit.. Kjøre rolig over dumper så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...