Jump to content

E30 deler selges, skinn, mtech og div.

Garasjesalg
 Share

Recommended Posts

Heihå. Legger ut en samla post med det jeg skal selge.

- Dørtrekk i skinn fremme og bak ( 2 dørs )

- Strøkent mtech 1 komplett sett. Dolphin gray. Framfanger er også moddet for og få plass til intercooler.

- Orginalt 325 eksos anlegg.

Har også masse andre deler som nå SKAL vekk. Så visst det er noe dere trenger så kan dere bare spør.

Delene befinner seg i svelgen, 1 time fra førde..

Dette er fra en 87 mod E30 2 dørs..

Hvor mye for Dørsidene, trenger bare dørsidene fremme, men hvis du kommer med godpris på det hele... ikke minst har du noen bilder, er det flerrete eller noen defekter. er ikke så mye inne her men du kan jo sende meg en mms på 99480855.. (med bilde av skinn dørsidene.)

Hvor mye for Dørsidene, trenger bare dørsidene fremme, men hvis du kommer med godpris på det hele... ikke minst har du noen bilder, er det flerrete eller noen defekter. er ikke så mye inne her men du kan jo sende meg en mms på 99480855.. (med bilde av skinn dørsidene.)

Gidder ikke og bare selge dørsidene, får aldri solgt dem bak da.. Selger kun komplett.

jeg kjøper komplett! bare pårisen er innenfor rimelighetens grenser;) så... sånn ca pris tenkte du? noen feil eller mangler på dem? ødelagt eller noe? følger vindussveive med? og alt det andre som henger på dørtrekka?